برگزاری گردهمایی سالانه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :

گردهمایی سالانه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه فردوسی مشهد با حضور دکتر کافی ریس دانشگاه فردوسی مشهد، دکتر کاویانی معاون فرهنگی، اجتماعی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و دکتر افخمی رئیس اداره امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه با حضور بیش از 700 نفر از دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه روز پنج‌شنبه پانزدهم آذرماه 1397 در تالار اجتماعات دانشکده علوم دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

دکتر محمد کافی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد ضمن خیرمقدم به میهمانان و تبریک روز دانشجو، شهادت را سرلوحه و آغاز جنبش دانشجویی دانست و اظهار نمود: جنبش دانشجویی با جان‌فشانی دانشجویان ایجاد شد و پشتوانه انقلاب اسلامی بود و اگر دستاوردی در این حوزه داریم از برکت خون شهیدان است؛ و امیدواریم بتوانیم دین خودمان را به شهدا و ایثارگران ادا نماییم.

دکتر کاویانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نیز به بیان شاخص‌های بهزیستی روان‌شناختی به‌عنوان بهترین ابزار برای مقابله با هیجانات منفی پرداخت و ایجاد هیجان مثبت از تحصیل، مجذوبیت تحصیل (تمرکز به تحصیل)، در نظر گرفتن موفقیت‌ها و دستاوردها، معنویت و داشتن روابط مثبت و مؤثر به‌جای رفتارهای اجتنابی را به‌عنوان شاخص‌های بهزیستی روان‌شناختی تشریح کرد.

مهندس موسوی رئیس مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه ضمن تشریح فعالیت‌های این مرکز و با اشاره به این نکته که شاهکار زمانی به وجود می‌آید که کار با عشق همراه باشد و کار عاشقانه شاخصه دانشجویان شاهد و ایثارگر به‌عنوان وارثان شهیدان است، آمادگی این مجموعه جهت پذیرش ایده‌ها و دستاوردهای دانشجویان نخبه شاهد و ایثارگر اعلام کرد.

در ادامه دکتر حسین افخمی روحانی رئیس اداره امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه فردوسی مشهد به تشریح عملکرد اداره شاهد و ایثارگر دانشگاه در سال گذشته پرداخته و گزارشی از فعالیت‌های اداره ارائه نمود.

اجرای انتخابات شورای مرکزی کانون ایثار دانشگاه، اجرای سرود، نمایش فیلم من سلاحم را در دست دارم که روایت زندگی جانبازان و ایثارگران می‌باشد و قرائت وصیت‌نامه شفاهی شهید مدافع حرم محسن حججی از دیگر برنامه‌های این گردهمایی بود.

در پایان این مراسم از دانشجویان ممتاز شاهد و ایثارگر دانشگاه فردوسی مشهد تقدیر به عمل آمد.

shahed974

shahed972

shahed973

shahed975

shahed976

shahed977

shahed978

shahed979

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه