برگزاری نشست اعضا شبکه جامع دانشگاه‌های استان خراسان رضوی

ارسال شده در تاریخ :

نشست اعضای شبکه جامع دانشگاه‌های استان خراسان رضوی در روز سه شنبه 28 فروردین ماه 1397 با حضور دکتر کافی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد و رئیس هیئت‌مدیره شبکه دانشگاه‌های استان خراسان رضوی ، دکتر شیخ الاسلامی مدیر عامل این شبکه و سایر اعضا در محل مرکز رفاهی دانشگاه فردوسی مشهدبرگزار شد.

در این نشست دکتر محمد کافی رئیس هیئت‌مدیره شبکه جامع دانشگاه‌های استان خراسان رضوی ضمن خیرمقدم به حاضران توضیحاتی در خصوص برگزاری مراسم جایزه علمی رضوی و جشن بزرگ انقلاب که در روزهای دهه فجر سال 1396 برگزار گردید، ارائه نمود.

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد در ادامه سخنان خود به تعدادی از قراردادها و تفاهم نامه های این دانشگاه با سازمانها و شرکت های مختلف از جمله تکمیل کمربند جنوبی مشهد اشاره نمود و  افزود: دانشگاه فردوسی مشهد آمادگی همکاری با کلیه دانشگاه های عضو شبکه جامع را دارد.

سپس دکتر شیخ‌الاسلامی مدیرعامل شبکه جامع دانشگاه‌های استان خراسان رضوی گزارشی از روند برگزاری مراسم جایزه علمی رضوی و جشن بزرگ انقلاب را ارائه نمود. لازم به ذکر است در این جلسه به گزارش عملکرد کارگروه های ارتقای کیفیت و آمایش آموزش عالی، کارگروه هماهنگی و هم‌افزایی فرهنگی و اجتماعی،کارگروه کلان پروژه‌ها، کارگروه هماهنگی و هم‌افزایی علمی و فناوری، کارگروه توسعه کارآفرینی دانشگاهی پرداخته شد.

در این جلسه موافقت گردید جلسات بین معاونان و مدیران پژوهشی دانشگاه‌های عضو شبکه برای هم‌اندیشی بیشتر برگزار شود. برگزاری مسابقات ورزشی بین دانشگاه‌های عضو شبکه جامع دانشگاه‌های استان خراسان رضوی نیز از جمله مباحث مطرح در جلسه یاد شده بود. همچنین ایجاد یک بانک اطلاعاتی برای معرفی امکانات و توانمندی های دانشگاه ها به منظور بهره گیری سایر دانشگاه ها نیز پیشنهاد گردید.

در این جلسه نیز برگزاری دوره های مهارت افزایی برای دانشجویان در فصل تابستان تحت عنوان مدرسه تابستانی مطرح و مورد موافقت اعضاء قرار گرفت.

820089

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه