برگزاری مسابقات فوتبال دانشجویان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :

مسابقات فوتبال قهرمانی دانشجویان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور با حضور 15 تیم از دانشگاه های سرارسر کشور از تاریخ 14 لغایت 22 اردیبهشت ماه 1397 به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار گردید.

در ایندوره از مسابقات تیم های دانشگاه یزد- دانشگاه بیرجند- دانشگاه تهران- دانشگاه شهید بهشتی تهران- دانشگاه شهید چمران اهواز- دانشگاه صنعتی سهند تبریز- دانشگاه شیراز- دانشگاه نوشیروانی بابل- دانشگاه لرستان- دانشگاه مازندران- دانشگاه بوعلی سینا همدان- دانشگاه گبلان- دانشگاه شهید باهنر کرمان- دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان و دانشگاه فردوسی مشهد حضور داشتند.

در دور مقدماتی مسابقات، تیمها در 4 گروه به صورت دوره ای با یکدیگر به رقابت پرداختند و پس از آن در مرحله تک حذفی تیمهای فردوسی مشهد ، علمی کاربردی خوزستان، گیلان و شهید باهنر کرمان به دور نیمه نهایی راه یافتند. در این دوره از مسابقات تیمهای علمی کاربردی خوزستان و گیلان با غلبه برحریفان خود به مرحله نهایی راه یافتند و سرانجام پس از انجام 29 مسابقه تیم دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان به مقام قهرمانی مسابقات دست یافت و تیم های دانشگاه گیلان و دانشگاه فردوسی مشهد به ترتیب عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

با پایان این بازی در مجموع ۷۴ گل از خط دروازه ها عبور کرد.

بهترین خط حمله با ۱۰ گل زده به دانشگاه فردوسی مشهد اختصاص یافت.

و عنوان بهترین خط دفاع با ۳ گل خورده به دانشگاه های علمی کاربردی خوزستان و دانشگاه گیلان تعلق گرفت.

لازم به ذکر است طی هماهنگی بعمل آمده با مدیریت تربیت بدنی آستان قدس رضوی، دیدار پایانی این مسابقات در استادیوم امام رضا(ع) برگزار گردید.

 

840018_min

840019_min

840021_min

840023_min

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه