برگزاری مراسم روز کارمند در گفتگو با مدیر کارگزینی و رفاه دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :

با توجه به فرارسیدن هفته دولت، روز کارمند و برگزاری مراسم تقدیر از کارکنان دانشگاه، روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد گفتگویی با مهندس ساقی مدیر کارگزینی و رفاه دانشگاه انجام داده است که حاصل این گفتگو در زیر درج‌شده است.

لطفاً به‌عنوان اولین سؤال در خصوص این هفته توضیحاتی را  ارائه نمایید.

 با سلام و عرض خسته نباشید و تشکر از روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد که این فرصت را برای من فراهم کرد سخنانم را  با درود و صلوات بر روح بلند شهیدان رجائی و باهنر آغاز می کنم که به مناسبت شهادت ایشان، این هفته، هفته دولت نام‌گذاری شده است تا قدردان زحمات کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم و همچنین با تبریک این هفته و اعیاد قربان و غدیر و تبریک روز کارمند، در خدمت شما هستم تا پاسخگوی سؤالات باشم.

دانشگاه فردوسی مشهد در حوزه کارکنان برای این هفته چه برنامه‌هایی را در نظر گرفته است.

ازجمله مراسم دانشگاه فردوسی مشهد در هفته دولت تقدیر از کارکنان منتخب دانشگاه برای زحمات و تلاش‌هایشان است که این مراسم در روز چهارشنبه 7 شهریورماه جاری برگزار می‌شود که در این مراسم علاوه بر ارائه برنامه‌های خوب برای کلیه دانشگاهیان از همکاران منتخب دانشگاه تقدیر می‌شود و من از کلیه همکاران دعوت می‌کنم در این مراسم شرکت نمایند.

اهداف این برنامه‌ها را بیان می‌فرمایید؟

 به‌طورکلی می‌توان در سه بخش، این اهداف را مطرح کرد؛

 الف: ارج نهادن به خدمات و زحمات ارزند ه کارکنان متعهد و کارآمد دانشگاه

 ب: بالا بردن انگیزه و رضایت شغلی و ا افزایش تعلق سازمانی برای ارائه خدمات بهتر و مفیدتر

 ج: معرفی الگوهایی عملی برای سایر کارکنان

برنامه‌های مدیریت کارگزینی و رفاه دانشگاه همچنین اقدامات انجام‌شده در یک سال اخیر را هم برای اطلاع دانشگاهیان، تشریح نمایید.

 مدیریت کارگزینی و رفاه دانشگاه علاوه بر انجام کارهای معمول ازجمله: صدور احکام تغییر ضریب سال، پایه‌ها، رتبه‌ها، تعیین محل خدمت‌ها، انتصابات، بحث مرخصی‌ها، مأموریت‌ها، بازنشستگی، بیمه درمان، تغییر صندوق، افزایش و کاهش اولاد و بیمه کارکنان، در سال 1396 بحث تبدیل وضعیت استخدامی همکاران قراردادی حدود 98 تن که در آزمون ادواری قبول‌شده بودند را پیگیری نمود و احکام وضعیت استخدامی این همکاران را صادر کرد و در همین زمینه از مسئولان دانشگاه به خاطر حمایت‌ها و مساعدت‌های ایشان تشکر می‌نماییم.

در پایان اگر صحبتی دارید بفرمائید؛

 ضمن عرض تبریک مجدد، به اطلاع کلیه دانشگاهیان می رسانم همکاران کارگزینی و رفاه دانشگاه فردوسی مشهد برای ارائه نظرات کارشناسی به کلیه دانشگاهیان در تمامی زمینه‌هایی که در حیطه مسئولیت این حوزه است،  اعلام آمادگی می‌کند.

                                                                  

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه