برنامه حضور و فعالیت اعضای هیأت علمی در دانشگاه در نیمسال تحصیلی جدید

ارسال شده در تاریخ :

ضمن آرزوی سلامتی برای تمامی همکاران محترم و قدردانی از کوشش های صورت گرفته در نیمسال تحصیلی گذشته، به استحضار همکاران ارجمند می رساند که مطابق مصوبه هیأت رئیسه دانشگاه فردوسی مشهد به تاریخ 16 شهریور 99 و پیرو موارد 21 تا 24 آیین نامه استخدامی اعضای هیأت علمی و نیز دستورالعمل نحوه نظارت بر فعالیت اعضای هیأت علمی مصوب 25 فروردین 1398 هیأت رئیسه دانشگاه فردوسی مشهد، برنامه حضور و فعالیت اعضای هیأت علمی در دانشگاه در نیمسال تحصیلی جدید، با توجه به شرایط شیوع کرونا به صورت دست کم 50 درصد حضور عضو محترم هیأت علمی و حداکثر 50 درصد غیرحضوری (دورکاری) از تاریخ 22 شهریور 1399 ابلاغ می گردد.

پاسخگویی، مشاوره و راهنمایی دانشجویان کارشناسی و تحصیلات تکمیلی در بخش غیر حضوری از طریق درگاه اتاق گفتگوی الکترونیکی عضو هیأت علمی (Vroom) انجام خواهد شد. دعوت می شود همکاران محترم زمان و آدرس اتاق گفتگو خود را تا تاریخ 5 مهرماه 1399 همراه با برنامه حضور در پرتال شخصی ثبت و نیز در پشت اتاق کار نصب نمایند.

نظارت بر اجرای این مصوبه در گروه های آموزشی بر اساس شیوه نامه نحوه انتخاب و وظایف مدیر گروه  مورخ 16 مرداد 1397 هیأت رئیسه دانشگاه، بر عهده مدیر گروه آموزشی می باشد.

امید است با همت و تلاش شما عزیزان همچون گذشته شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر علمی و آموزشی در دانشگاه و کشور باشیم. توفیق روزافزون همراه با سلامتی و سعادتمندی شما را از درگاه ایزد منان خواهانم.

 

معاونت آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه