بازدید و نشست صمیمانه مدیران و کارشناسان دانشگاه خوارزمی در دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد، جمعی از مدیران و کارشناسان دانشگاه خوارزمی  با هماهنگی دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه فردوسی  مشهد در روزهای سه‌شنبه 28 و چهارشنبه 29 خرداد 1398 با حضور در دانشگاه فردوسی مشهد ضمن بازید از واحدهای آموزشی، پژوهشی این دانشگاه در نشست‌هایی با مدیران دانشگاه فردوسی مشهد به بحث و تبادل تجربیات پرداخت.

این هیئت در روز سه‌شنبه با حضور در سالن شورای سازمان مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد در نشستی با معاونان و مدیران دانشگاه به بحث و تبادل تجربیات دو دانشگاه پرداخت که هدف از این نشست تبادل تجربیات و آشنایی با اقدامات و برنامه‌های دانشگاه فردوسی مشهد در حوزه‌های مختلف بود.

دکتر عادل سپهر مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد در ابتدای این نشست ضمن خیرمقدم به میهمانان به  معرفی واحدهای مختلف دانشگاه پرداخت و توضیحاتی در مورد واحدهایی که برای بازدید مدیران و کارشناسان دانشگاه خوارزمی هماهنگ شده است، ارائه کرد و در ادامه به  افتخارات این دانشگاه  در حوزه های آموزشی, پژوهشی و رتبه دانشگاه در نظام های رتبه بندی جهانی   اشاره نمود.

 دکتر یعقوب مهارتی مدیر برنامه‌وبودجه نظارت راهبردی دانشگاه به نقش مرجعیت علمی دانشگاه فردوسی مشهد، جایگاه آن در رتبه‌بندی‌های جهانی، بین‌المللی سازی و مسئولیت‌پذیری اجتماعی پرداخت. دکتر مشایخی مشاور معاون آموزشی دانشگاه نیز در خصوص شیوه‌نامه‌های آموزشی و الگوی مفهومی آموزش توضیحاتی را بیان کرد.

در ادامه دکتر ملک‌زاده مدیر توسعه و انتقال فناوری دانشگاه با اشاره به نظام‌های موجود در دانشگاه اعم از آموزشی، پژوهشی و فناوری به فرایند گذر دانشگاه از مرحله آموزشی به پژوهشی و پس‌ازآن تولید فناوری و تجاری‌سازی پرداخت.

هیئت دانشگاه خوارزمی پس‌ازاین نشست  با هماهنگی  که توسط  دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد  انجام  شد به بازدید از واحدهای فناوری و همچنین بخش‌های مختلف دانشگاه در حوزه‌های مختلف پرداختند و در ادامه حضور خود در پردیس دانشگاه فردوسی مشهد روز چهارشنبه 29 خردادماه 98 در نشست‌های جداگانه‌ای با مدیران واحدهای آموزشی و پژوهشی در خصوص تجربیات دو دانشگاه به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

843079

843074

843075

843076

843077

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه