اولین رویداد جامع تجلیل از ستارگان دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد

ارسال شده در تاریخ :

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد، اولین رویداد جامع تجلیل از ستارگان علمی و برگزیدگان شهاب دانشگاه فردوسی مشهد با حضور رئیس و هیئت رئیسه دانشگاه و جمعی از اعضای هیأت علمی عصر روز شنبه 7 اردیبهشت ماه در تالار مرحوم رحیمی زاده دانشکده علوم برگزار شد.

دکتر محمد کافی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد در این مراسم فعالیت های صورت گرفته در شبکه شهاب دانشگاه فردوسی مشهد را جاری شدن خون تازه به رگهای عرصه علم و فناوری در دانشگاه فردوسی مشهد و جامعه علمی کشور دانست و افزود: دفتر شهاب با مشارکت شورای شهاب دانشگاه فردوسی مشهد فعالیت ها و توانمندی هایی را کسب کرده اند که می تواند به عنوان یک سرمشق برای سایر دانشگاه های ایران محسوب گردد.

دکتر محمد کافی در ادامه به تبیین ارزش های جامعه پرداخت و اذعان داشت: هر جامعه ای یک قشر اسمی دارد که این افراد سرآمدان آن جامعه هستند که از ارزش ها و حیثیت نظام پاسداری می کنند و برگزیدگان شهاب و اعضای بنیاد ملی نخبگان دانشگاه فردوسی مشهد هر یک جزء همین سرآمدان و افتخارات جامعه هستند که موجب رشد و اعتلای کشور در عرصه های علم و فناوری می شوند.

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد از جوانان و دانشجویان خواست تا با عزم و اراده ای راسخ و با رفع مشکلات موجود در جامعه پا جای پای بزرگان عرصه علم و فرهنگ و هنر بگذارند و موجب شوند تا پرچم ایران در تمامی عرصه ها به ویژه عرصه علم و فناوری در جهان همچنان برافراشته باقی بماند و موجب پاسداری از این نظام شود. وی همچنین از مسئولین و دست اندرکاران سیاست گذاری شبکه شهاب و دانشگاه فردوسی مشهد خواست تا سیاست ها و برنامه ریزی ها را در جهت حمایت از نخبگان قرار دهند تا بیش از پیش شاهد افتخارآفرینی و سربلندی جوانان کشور باشیم.

در ادامه این مراسم پس از سخنان دکتر احمدی زاده رئیس بنیاد نخبگان خراسان رضوی ، جمعی از دانشجویان افتخار آفرین و موفق در طرح خوشه بندی شهاب دانشگاه فردوسی مشهد به بیان نظرات و دیدگاه ها و تجارب خود پرداختند.

در پایان مراسم نیز از افتخارآفرینان و سرآمدان شبکه شهاب دانشگاه فردوسی مشهد تقدیر به عمل آمد.

ارسال کننده خبر: الهی نژاد

842008

842009

842010

842011

842012

842013

842014

842015

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه