انتخاب دکتر محمد صال مصلحیان به عنوان برگزیده پنجمین دوره جایزه علمی علامه طباطبایی

ارسال شده در تاریخ :

دکتر محمد صال مصلحیان، عضو هیأت علمی گروه ریاضی محض دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان برگزیده پنجمین دوره جایزه علمی علامه طباطبایی انتخاب شد.

در مراسم اعطای پنجمین دوره جایزه علامه طباطبایی که روز 29 آبان 1398 در هتل لاله تهران با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری و رئیس بنیاد ملی نخبگان، و جمعی از اساتید ممتاز دانشگاهی و مفاخر فرهنگی و هنری برگزار شد، از دکتر صال مصلحیان با اعطای لوح، جایزه و اعتبار پژوهشی تقدیر شد.

جایزه علمی علامه طباطبائی، که از طرف بنیاد ملی نخبگان به استادان برجسته و مطرح کشور با بالاترین سطح تاثیرگذاری آموزشی، پژوهشی، فناوری و فرهنگی اعطا می شود، معتبرترین جایزه علمی کشور است که تا کنون به 109 نفر از اعضای هیأت علمی برجسته کشور اعطا شده است.

عضویت در فرهنگستان علوم، عضویت در شورای اجرایی انجمن ریاضی ایران و سردبیری دو نشریه آن، محقق ارشد وابسته به مرکز تحقیقات فیزیک نظری و ریاضیات تریسته ایتالیا، عضویت هیأت تحریریه 4 مجله خارجی با نمایه JCR، سردبیری 3 مجله با نمایه WOS-JCR از انتشارات اسپرینگر، مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه و معاونت پژوهشی دانشکده علوم ریاضی بخشی از فعالیت های اجرایی دکتر صال مصلحیان می باشد.

دکتر صال مصلحیان همچنین جزء یک درصد برتر پژوهشگران پر استناد جهان منتخب موسسهWeb of Science  می باشد، که به عنوان پژوهشگر برتر کشوری در سال 1397 و عضو هیأت علمی برجسته از بنیاد دانشگاهی فردوسی در سال 1392 انتخاب شدند.

 

14

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه