امضاء تفاهم نامه همکاری علمی پژوهشی میان دانشکده علوم ریاضی و شهرداری مشهد

ارسال شده در تاریخ :

در راستای ارتقا و تقویت روابط دانشکده علوم ریاضی دانشگاه فردوسی مشهد و شهرداری مشهد و انتقال تجربیات و توانایی های علمی، تحقیقاتی، پژوهشی و آموزشی فی‌مابین، روز دوشنبه 4 دی ماه 1401 با حضور دکتر رضایی رکن‌آبادی رئیس دانشکده علوم ریاضی، دکتر خشیارمنش معاون پژوهشی دانشکده، دکتر عمادی مسئول دفتر ارتباط با جامعه دانشکده، محسن محمدی مدیر کل دفتر آمار، پژوهش و مطالعات شهرداری مشهد و جمعی از مدیران شهرداری، تفاهم نامه ای بین دانشکده علوم ریاضی و شهرداری مشهد منعقد گردید.

به گزارش دفتر ارتباط با جامعه دانشکده علوم ریاضی، در این جلسه دکتر رضایی رکن‌آبادی با توجه به اهمیت همکاری دانشگاه و شهرداری، ابراز امیدواری کرد که مطالعاتی که بر اساس این تفاهم نامه انجام می شود، در سامان بخشیدن به فعالیت‌های علمی پژوهشی اثربخش و مفید باشد. وی تاکید کرد دانشکده در خصوص تهیه آمارنامه های سالیانه و آمارنامه های تخصصی شهرداری و تحلیل داده های شهری آمادگی کامل را دارد.

در ادامه مدیر کل دفتر آمار، پژوهش و مطالعات شهرداری مشهد اعلام کرد که این تفاهم نامه با هدف کیفیت بخشی، پژوهش و مطالعات شهرداری مشهد از طریق ایجاد شبکه نخبگانی و مشارکت اعضای هیات علمی در تعریف دقیق پژوهش و مطالعات شهرداری ارائه گردیده است. محمدی تصریح کرد تجربه نشان داده است طرح ها و مطالعاتی که با بررسی دقیق و نگاه تحلیلی انجام شده اند از سطح بهره وری مطلوبی برخوردارند. وی دانشکده علوم ریاضی را به عنوان مرکزیت این موضوع در این طرح اعلام کرد.

ضمنا دفتر ارتباط با جامعه دانشکده علوم ریاضی وظیفه هماهنگی با سایر دانشکده های دانشگاه فردوسی مشهد را در این زمینه بر عهده دارد.

 

p1

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه