افتتاح مانژ سوارکاری در دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد، مراسم افتتاحیه اولین مانژ سوارکاری دانشگاه‌های و مؤسسات آموزش عالی کشور دراستان خراسان رضوی  با حضور دکتر محمد کافی، رئیس دانشگاه، دکتر حمیدرضا طاهری معاون فرهنگی-اجتماعی و دانشجویی دانشگاه، دکتر مهدی سهرابی مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه و تعدادی دیگر از مسئولان دانشگاه فردوسی مشهد، روز سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه 1398 در پردیس دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

دکتر سهرابی مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه فردوسی مشهد در این مراسم اظهار نمود: افتتاح مانژ سوارکاری در پردیس دانشگاه فردوسی مشهد، برای اولین بار در دانشگاه‌های سراسر کشور اتفاق افتاده و همکاری بخش خصوصی نیز در آن دخیل بوده است.

رئیس دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد در خصوص افتتاح حمام سنتی و اتاق ماساژ در دانشگاه فردوسی افزود: دانشگاه فردوسی مشهد مرکز تندرستی دانشگاه فردوسی مشهد توسط اعضاء هیئت‌علمی این دانشگاه اداره می‌شود و مقولات مربوط به ماساژ و حمام سنتی را کاملاً علمی زیر نظر دارد و به شکل علمی به این موضوعات ورود می‌کند.

در ادامه این مراسم با حضور دکتر کافی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد و دیگر مسئولان افتتاح مانژ سوارکاری، حمام سنتی و اتاق ماساژ در پردیس دانشگاه فردوسی مشهد انجام شد.

841997

841996

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه