اطلاعیه معاونت فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه مورد امکان بازگشایی دانشگاه‌ها از ۱۷ خردادماه

ارسال شده در تاریخ :

معاونت فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد پیرو مصوبه ستاد ملی کرونا در مورد امکان بازگشایی دانشگاه‌ها از ۱۷ خردادماه و اطلاعیه های بعدی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، موارد ذیل را به اطلاع می رساند:

  1. کلاس‌های درس در کلیه رشته ها ومقاطع تحصیلی تا پایان نیمسال جاری بصورت الکترونیک و طبق روال جاری برگزار می‌شود.
  2. خوابگاه ها و غذاخوری های دانشجویی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس و حفظ سلامت دانشجویان همچنان تعطیل است.
  3. به دانشجویان تحصیلات تکمیلی که آماده دفاع هستند، توصیه می شود بصورت الکترونیک وطبق شیوه نامه ابلاغی مدیریت تحصیلات تکمیلی، از پایان نامه خود دفاع کنند. در صورتی که برگزاری دفاع به شکل حضوری ضروری تشخیص داده شود، دانشجو می تواند با تایید استاد راهنما و معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه، جهت برگزاری دفاعیه بصورت محدود (صرفاً در محدوده تاریخ برگزاری دفاعیه) از خوابگاه استفاده کند.
  4. دانشجویان تحصیلات تکمیلی که برای استفاده از آزمایشگاه نیاز به حضور در دانشگاه دارند، بصورت محدود، با مسئولیت دانشجو واستاد راهنما و تأیید معاونت پژوهشی دانشگاه، می توانند درخواست اسکان در خوابگاه ارائه نمایند.
  5. دانشجویانی که بنا به ضرورت وبه صورت محدود در خوابگاه ساکن می شوند، ملزم به غربالگری قبل از ورود  و رعایت دقیق کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی پیشگیری از کرونا هستند.
  6. امکان حضور دانشجویان جهت رفع اشکال، درسی، مشاوره با استاد راهنما و موارد مشابه با هماهنگی استاد مربوطه، بدون استفاده از خوابگاه وغذاخوری و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در دانشگاه وجود دارد.
  7. معاونت آموزشی وتحصیلات تکمیلی ضمن برنامه ریزی جهت برگزاری الکترونیک  امتحانات، شیوه برگزاری امتحانات پایان نیمسال را قبل از پایان کلاس ها مشخص و از طریق تارنمای رسمی دانشگاه اطلاع رسانی خواهد کرد.
  8. در مورد چگونگی تکمیل دروس عملی، کارگاهی وآزمایشگاهی نیمسال دوم ۹۸-۹۹ در بازه زمانی پانزده  تیر تا پانزده مرداد نیز از طریق تارنمای دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد. در مدت برگزاری این دروس برای دانشجویانی که از قبل در خوابگاه حضور داشته اند، فقط در بازه زمانی ارائه درس امکان اسکان فراهم خواهد شد.


                                                 با آرزوی موفقیت

                                  معاونت فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه