مراسم مجازی بزرگداشت سرآمدان آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :

 مراسم ویژه برنامه هفته سرآمدی دانشگاه و بزرگداشت مقام والای معلم و استاد با حفظ پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله مناسب فردی با حضور دکتر محمد کافی رئیس دانشگاه، حجت الاسلام حسینی مطلق رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، دکتر رضا پیش قدم معاون آموزشی، دکتر علیرضا کوچکی استاد ممتاز و دکتر سید امیر امین یزدی استاد نمونه کشوری روز چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399 در محل سالن شورای سازمان مرکزی بصورت وبینار و با همکاری معاونت آموزشی و دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه برگزار گردید.

ابتدا دکتر کافی ضمن تبریک روز معلم و استاد و آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین در جلسه مجازی، از کلیه دست اندرکاران و تلاش گران عرصه مبارزه با ویروس کرونا در جهت رسیدن به کنترل و جلوگیری از رشد این بیماری سپاسگزاری کرد. همچنین از تولیت آستان مقدس رضوی بدلیل تعطیل کردن این مکان مقدس و جلوگیری از رشد فزاینده این ویروس تشکر کرد.

دکتر کافی حضور این مهمان ناخوانده (ویروس کرونا) در جهان و کشور عزیزمان ایران را باعث تغییر نحوه آموزش به دو دوره پیش و پسا کرونا تعبیر کرد و این موضوع را باعث پیشرفت دانشگاه در امر آموزش مجازی قلمداد کرد.

وی ادامه داد: دانشگاه فردوسی مشهد پس از کرونا با مدیریت و تلاش، با ایجاد برنامه های ویژه مجازی ضمن جلوگیری از تعطیلی امر آموزش، دروازه جدیدی را به روی آموزش باز کردو نشان داد که استفاده از ظرفیت های بالای آموزش مجازی می تواند دریچه ای در جهت رسیدن به آموزش پیشرفته باشد.

رئیس دانشگاه ضمن قدردانی از معاونت آموزشی، گروه آموزش های الکترونیک، حوزه فاوا و کلیه حوزه هایی نقش پررنگ تری را در تحقق آموزش مجازی داشتند، از اساتید و دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد خواست تا با تعامل بیشتر در جهت مرتفع کردن خلل آموزشی گام بردارند.

وی ادامه داد با توجه به نام گذاری امسال به سال جهش تولید دانشگاهیان نقش خود را در این راستا با ارتباط تنگاتنگ با صنعت و تربیت دانشجویان متخصص ایفا نمایند و با ارائه راهکار مناسب به کمک مدیران و سیاست گذاران جامعه بشتابند.

در ادامه حجت الاسلام حسینی مطلق و دکتر رضا پیش قدم هم سخنان خود را در زمینه اهمیت آموزش ارائه نمودند.

این برنامه با تقدیر از دکتر علیرضا کوچکی استاد دانشکده کشاورزی بابت کسب عنوان اولین استاد ممتاز دانشگاه فردوسی مشهد و دکتر سید امیر امین یزدی به جهت معرفی به عنوان استاد نمونه کشوری توسط دکتر کافی با تقدیم لوح و یادبود دانشگاه ادامه یافت.

همچنین از تلاش های دکتر سعید ابریشمی رئیس مرکز آموزش های الکترونیک دانشگاه توسط دکتر رضا پیش قدم معاون آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد تقدیر شد.

سپس از اعضای هیأت علمی برگزیده در حوزه های سرآمدی آموزش، بین المللی سازی دانشگاه و تاثیر گذاری اجتماعی تقدیر بعمل آمد.

در بخش بعدی از اعضای هیأت علمی ارتقاء یافته و اعضای هیأت علمی بازنشسته نیز بصورت مجازی تقدیر شد.

لازم به ذکر است لوح های تقدیر اساتید برگزیده و ارتقاء یافته پس از پایان دوران فاصله گذاری به ایشان تقدیم می گردد. 

جهت مشاهده اعضای هیأت علمی برگزیده، ارتقاء یافته و بازنشسته روی لینک های زیر کلیک کنید.

اعضای هیأت علمی برگزیده دانشگاه

اعضای هیأت علمی ارتقاء یافته

اعضای هیأت علمی بازنشسته

99021711

99021708

99021709

99021710

99021707

 

 

 

 

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه