تقدیر از روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان روابط عمومی برتر در جشنواره روابط عمومی های شورای اداری استان خراسان رضوی

ارسال شده در تاریخ :

در جشنواره روابط عمومی های برتر عضو شورای اداری استان خراسان رضوی که با حضور
استاندار خراسان رضوی ساعت 10 روز یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 در سالن همایش های صدا
و سیما برگزار شد، روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان یکی از روابط عمومی
های برتر عضو شورای اداری استان خراسان رضوی مورد تقدیر قرار گرفت.


در
این مراسم که مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، رؤسای سازمان ها، مدیران و کارشناسان روابط عمومی ادارات استان
خراسان رضوی حضور داشتند، دکتر سید هادی ابراهیمی، مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی
دانشگاه فردوسی مشهد، لوح تقدیر روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد را از استاندار خراسان رضوی دریافت کرد.


استاندار خراسان رضوی در این برنامه،  با تبریک فرارسیدن 27 اردیبهشت، روز جهانی
ارتباطات و روابط عمومی، رسالت کارگزاران روابط عمومی را که ابلاغ پیام و انعکاس تلاش ها و دستاوردهای سازمان به جامعه و انتقال بازخوردها و انتظارات مردم به مدیریت
سازمان است، رسالتی سنگین و مهم خواند.


وی
با اشاره به آیه 200 سوره آل عمران، برقراری ارتباط خوب را در کنار شکیبایی و
تقوای الهی مایه رستگاری دانست و افزود: امیدوارم بتوانید رسالتی را که در برقراری
رابطه دارید به خوبی ایفا کنید.


رشیدیان با بیان اینکه روابط عمومی، روابط عمومی مدیر نیست بلکه روابط عمومی سازمان و بخشی
از مدیریت یک سازمان است، اظهار داشت : سازمان
وقتی موفق است که در کنار انجام وظایف ذاتی سازمانش بتواند فعالیت های انجام شده
را به خوبی منعکس و آثار و پیامدهای
اقدامات سازمان را نیز جمع آوری، تفسیر و به تصمیم گیرندگان سازمان منتقل کند.


وی
در ادامه سخنانش با اشاره به شعار سال گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بدون همکاری
و بستر سازی درون جامعه و مردم و بدون تبدیل آن به یک گفتمان عمومی میسر نخواهد
بود و این کار روابط عمومی هاست.


رشیدیان، نهادینه کردن فرهنگ کار و ارزش های سازمانی و انعکاس مشکلات و نواقص اجرایی را از جمله وظایف
روابط عمومی ها خواند و بر پژوهش، افکار سنجی، آینده پژوهی و پیش بینی بحران های
اجتماعی پیش رو، نوآوری و شناخت مخاطب
تأکید کرد.


وی
همچنین از مدیران سازمان ها خواست که برای مدیریت افکار عمومی و اطلاع رسانی به
افکار عمومی وقت بگذارند و روابط عمومی را به عنوان جزو جدایی ناپذیر پروژه ها در
نظر داشته باشند. رشیدیان اظهار داشت: اجرای هر طرح جدیدی میسر نیست مگر اینکه افکار
عمومی از قبل متناسب با آن آماده سازی شده باشد.


رشیدیان افزود:
اگر بتوانیم تبلیغاتی سازنده و منطبق بر واقعیت ها داشته باشیم، بزرگترین سرمایه
هر دولت که سرمایه اجتماعی و اعتماد ملت و و دولت و نظام است را حفظ خواهیم کرد.


استاندار
خراسان رضوی، انتخاب مشهد در سال 2017 به عنوان پایتخت فرهنگی کشورهای اسلامی  را
فرصت مغتنمی برای معرفی ظرفیت های فرهنگی، تاریخی و تمدنی مشهد، استان خراسان و
ایران اسلامی دانست و از روابط عمومی ها خواست که خود را برای این رویداد بزرگ
آماده کنند تا خارج از روابط سیاسی و دیپلماسی بتوانیم در روابط فرهنگی با ملل
دیگر ، معرف خوبی برای فرهنگ گسترده و عمیق خراسان و مشهد بزرگ باشیم.



.15N

آخرین اخبار

اطلاعیه مهم ۰۷ اسفند ۱۴۰۳