برنامه‌های هفتادمین سال تأسیس دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :

هفتادمین سال تأسیس دانشگاه فردوسی مشهد همراه با برنامه‌های ویژه‌ای به مناسبت هفتادسالگی دانشگاه همراه خواهد بود.

دکتر عادل سپهر، رئیس کمیته اجرایی بزرگداشت هفتادمین سال تأسیس دانشگاه فردوسی مشهد، در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه در تکمیل این خبر افزود:

در سال جاری با همراهی کمیته اجرایی بزرگداشت هفتادمین سال تأسیس دانشگاه و همکاران دانشگاه علوم پزشکی مشهد برنامه بزرگداشت هفتادسالگی دانشگاه اجرا خواهد شد. تلاش داریم مراسم شب بزرگداشت هفتادسالگی در آذرماه یا دی‌ماه سال جاری برگزار شود. تاریخ برگزاری مراسم به اطلاع خانواده پرمهر دانشگاه خواهد رسید.

همچنین طراحی، ساخت و نصب المان‌های مختلف را درسطح پردیس آغاز کردیم و امیدوارم پیش از سال تحصیلی جدید بخشی از کار اجرایی شود. لازم به ذکر است با همراهی شهرداری مشهد نصب برخی المان‌ها در محیط شهر و تبلیغات هفتادسالگی دانشگاه در سطح شهر صورت خواهد گرفت.

از دیگر برنامه‌های اجرایی هفتادمین سال تأسیس دانشگاه، چاپ کتاب مصور دانشگاه است. هم‌چنین ساخت لوح و سکه یادبود دانشگاه، چاپ و رونمایی از تمبر اختصاصی هفتادسالگی دانشگاه که در دست اقدام است.

 نشان هفتادمین سال تأسیس دانشگاه که در سربرگ‌ها، کتاب دانشگاه و برنامه‌های سال جاری استفاده خواهد شد، همراه با این خبر رونمایی می‌شود.

این نشان (آرم) با آموزه «خرد باید و دانش و راستی» مزین شده است. شعار اصلی دانشگاه فردوسی مشهد در طول هفت دهه عمر این دانشگاه هفت دهه افتخار، سربلندی و نام‌آوری را برای دانشگاه فردوسی مشهد و خانواده بزرگ آن رقم‌زده است.

ازجمله برنامه‌های دیگر هفتادمین سال تأسیس دانشگاه فردوسی مشهد در حوزه تبلیغات و رسانه است که بدین منظور نشست‌ها و برنامه‌های مشترک با اصحاب رسانه صورت خواهد گرفت تا در اطلاع‌رسانی و بازتاب رویدادهای مراسم به نحو مطلوب‌تری عمل شود.

تلاش خواهد شد امسال در سطح پردیس فضای متنوعی برای اجرای برنامه‌های هنری و فرهنگی ایجاد شود. امیدوارم خانواده بزرگ دانشگاه که همکاران محترم ما در سطح هیات علمی، کارکنان دانشگاه و دانشجویان عزیز ما هستند در اجرای این برنامه‌ها، کمیته اجرایی و حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه را که به‌عنوان متولی اجرای برنامه‌های هفتادمین سال تأسیس دانشگاه فردوسی مشهد هستند یاری کنند که:

که به روزگار عزیزان که روزگار عزیز                 دریغ باشد بی دوستان به سر بردن

 

843244

 

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه