اطلاعیه تعطیلی حضور فیزیکی در دانشگاه از روز شنبه اول آذر ماه 1399

ارسال شده در تاریخ :

به استناد بخشنامه شماره 374899 مورخ 27 آبان 1399 سازمان اداری و استخدامی کشور و در راستای اجرای «طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید 19 در شهرهای کشور» و با توجه به وضعیت قرمز شهر مشهد، دانشگاه از لحاظ حضور فیزیکی مطابق بند 3-3  بخشنامه مذکور از تاریخ 1 آذر 1399 تا اطلاع ثانوی تعطیل می باشد و کلیه امور دانشگاه به صورت مجازی و دورکاری خواهد بود.

لازم به توضیح است:

    فعالیت های آموزشی کما فی السابق به صورت مجازی و به طور کامل در جریان خواهد بود.

    اقدامات ضروری پشتیبانی توسط مدیران محترم به نحوی برنامه ریزی شود که خللی در انجام فعالیت های آموزشی ، پژوهشی و فناوری دانشگاه ایجاد نشود.

    حضور کارکنان جهت انجام امور مربوط به حفاظت فیزیکی، حفاظت تأسیسات و سامانه های الکترونیکی وفق بند 3-3 بخشنامه فوق الذکر ضروری می باشد.

    تشکیل جلسات برای انجام امور ضروری دانشگاه به صورت مجازی و در صورت نیاز به تشکیل جلسه حضوری طبق بند 8 بخشنامه با رعایت محدودیت های ذکر شده انجام پذیرد.

 

شایان ذکر است در صورت هرگونه تغییر در وضعیت شهر (قرمز، نارنجی و زرد)، نحوه حضور کارکنان با توجه به بخشنامه های بعدی از طریق درگاه های خبری و تارنمای دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

 

از کلیه همکاران محترم تقاضا می شود به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری و حفظ سلامت خود و خانواده و تمامی شهروندان، حتی الامکان از ترددهای غیرضروری در محیط های عمومی پرهیز کرده و در کنار خانواده خود در منزل بمانند.

99082805

 

 

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه