اطلاعیه آغاز اجرای طرح کهاد قرآنی

ارسال شده در تاریخ :

معاونت آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد اقدام به برگزاری دوره های آموزشی فرعی (کهاد) در مقطع کارشناسی نموده است. این دوره ها با هدف آشنایی دانشجویان رشته‌های مختلف با رشته تحصیلی دیگری تعریف شده است و شامل 18 الی 25 واحد می باشد. دوره های مذکور، فرصت مناسبی را برای دانشجویان مستعد فراهم می آورد تا با گسترش حوزه دانشی و تنوع‌بخشی آموزشی، با مهارت بیشتری بتوانند به نقش آفرینی در جامعه پرداخته و به نیازهای آتی خود در محیط حرفه ای پاسخ دهند.

اولین دوره از مجموعه رشته های آموزشی فرعی، دوره کهاد قرآنی می باشد. کهاد قرآنی، دوره تحصیلی فرعی و کوتاه مدتی است که دانشجویان واجد شرایط، در طول تحصیل خود، به طور هم‌زمان این دوره را انتخاب می‌کنند. دوره شامل ۲۰ واحد بوده و زمان درخواست ثبت‌نام و اخذ واحد از شروع نیمسال سوم تا پایان نیمسال ششم می باشد. در هر نیمسال  ۴ واحد از مجموع واحدها طی دو روز در روزهای شنبه تا چهارشنبه و از ساعت ۱۶ الی ۱۸ ارائه می‌شود.

شایان ذکر است معدل کل دانشجوی متقاضی ورود به دوره کهاد قرآنی در زمان ارائه درخواست پذیرش نباید کمتر از ۱۴ باشد و دانشجوی شاغل به تحصیل در دوره کهاد قرآنی نمی‌تواند دروس همسان با برنامه درسی رشته اصلی خود را به‌عنوان دروس دوره کهاد قرآنی اخذ نماید. خاطرنشان می سازد تحصیل در دوره کهاد قرآنی رایگان می باشد.

kh

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه