کسب عناوین قهرمانی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه فردوسی مشهد در مسابقات ورزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه 9 کشور

ارسال شده در تاریخ :

تیم های بدمینتون و بسکتبال دانشجویان پسر و همچنین تیم تنیس روی میز دانشجویان دختر دانشگاه فردوسی مشهد با حضور موفق خود در مسابقات دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه ۹ کشور  عناوین قهرمانی این مسابقات را کسب کردند.

به گزارش روابط عمومی معاونت فاد، مسابقات بدمینتون قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه ۹ کشور با حضور ۲۳ شرکت‌کننده از دانشگاه‌های فردوسی مشهد، بیرجند، حکیم سبزواری و دانشگاه صنعتی قوچان از روز چهارشنبه ۹ بهمن‌ماه 1398 در پردیس دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد که در پایان این مسابقات، دانشگاه فردوسی مشهد بر سکوی قهرمانی ایستاد، بیرجند دوم شد و دانشگاه حکیم سبزواری عنوان سوم را از آن خود کرد.

در بخش انفرادی این مسابقات رضا رضایی از دانشگاه فردوسی مشهد با شکست حامد برکات هم‌تیمی خود به‌عنوان قهرمانی دست‌یافت تا برکات نائب قهرمان این دوره لقب گیرد و سجاد امامیان نماینده دانشگاه قوچان و موسی‌الرضا نظری از دانشگاه حکیم سبزواری بر سکوی سوم ایستادند. در بخش دوبل مسابقات بدمینتون هم ایران‌منش و شاهسوند دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد به‌عنوان قهرمانی دست یافتند.

در مسابقات تنیس روی میز و در قسمت دختران، تیم دانشگاه فردوسی مشهد مقتدرانه در سه بخش تیمی، انفرادی و دوبل که در مرکز آموزش عالی کاشمر برگزار شد موفق به کسب مقام اول تیمی این مسابقات گردید.

در بخش انفرادی پس از انجام بازی‌ها به‌صورت حذفی سعیده مختاری مقدم از دانشگاه فردوسی مشهد مقام اول را کسب نمود همچنین فرزانه طبسی و فائزه یزدان فر نیز از دانشگاه فردوسی مشهد مشترکاً عنوان سوم را به دست آوردند و در بخش دوبل نیز که بازی‌ها به‌صورت حذفی انجام شد، سعیده مختاری مقدم و فائزه یزدان فر از دانشگاه فردوسی مشهد عنوان دوم را کسب نمودند و فرزانه طبسی و نیلوفر محمدی از دانشگاه فردوسی مشهد و مینا لطفی و الهام آذری از دانشگاه فنی الزهرا مشترکا سوم شدند.

در بخش انفرادی مسابقات تنیس روی میز هم نمایندگان دانشگاه فردوسی مشهد، موفق به کسب مقام شدند. سعیده مختاری عنوان نخست و مقام سوم مشترک انفرادی توسط فائزه یزدان فر و فرزانه سادات طبسی کسب گردید.

مسابقات بسکتبال دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه 9 کشور نیز از تاریخ 9 بهمن‌ماه 1398 در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد که در پایان این مسابقات که در روز شنبه 12 بهمن‌ماه 1398 انجام شد، تیم بسکتبال دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد قهرمان این دوره از مسابقات شد.

لازم به ذکر است تیم‌های بسکتبال، تنیس روی میز و بدمینتون دانشگاه فردوسی مشهد با کسب عنوان قهرمانی این مسابقات جواز حضور در پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسر کشور که تابستان سال آینده در دانشگاه گیلان برگزار می‌شود را به دست آوردند.

 

news37198

news37298

news37398

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه