پیام تبریک معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

ارسال شده در تاریخ :

 دکتر حمیدرضا طاهری معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد در پیامی ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدای گرانقدر،رجایی و باهنر؛ روز کارمند را به کارکنان دانشگاه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی معاونت فاد، در متن پیام معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی آمده است:

تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگری ها و از خود گذشتگی های دلیرمردانی بوده که غیر از خدا هیچ نمی دیده و تمام هدفشان خدمت به خلق و اعتلای انقلاب اسلامی بوده است. به واقع  هفته دولت یادآور فداکاری‏ های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان بزرگ، و تداعی گر یاد و خاطره الگوهای جاودانه خدمت صادقانه به مردم  شهیدان رجایی و باهنر است. از اینرو روز چهارم شهریور ماه که به پاس تجلیل از زحمات کارمندان عزیز به نام روز کارمند نام گذاری شده است فرصت مغتنمی است برای تجلیل از کارمندان مسئول و خدومی که با بهره گیری از توانمندی های لازم ، تخصص و تعهد ، احترام و تکریم ارباب رجوع به خصوص دانشجویان عزیز، برای پیشرفت دانشگاه و با هدف اعتلاء و ارتقای نظام آموزش عالی کشور صادقانه اهتمام می ورزند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش به همه دانشگاهیان معزز، هفته دولت و روز کارمند را به‌ تمامی کارمندان گرانقدر دانشگاه فردوسی مشهد تبریک عرض نموده و برای ایشان سلامتی و توفیق خدمت مضاعف آرزو دارم.

حمید رضا طاهری

معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه