پیام تبریک معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش

ارسال شده در تاریخ :

دکتر حمید رضا طاهری معاون فرهنگی اجتماعی  دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد  ضمن گرامیداشت روز و هفته ورزش و تربیت بدنی در پیامی این هفته را به دانشگاهیان دانشگاه فردوسی مشهد بویژه اساتید و دانشجویان علوم ورزشی و همکاران گرامی دانشکده علوم ورزشی و مدیریت تربیت بدنی دانشگاه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه متن پیام به شرح زیر است:

ورزش به عنوان یکی از مهمترین شاخص های اصلی رشد اجتماعی و  فرهنگی جامعه محسوب می شود و توجه به ورزش بعنوان یک ضرورت نه تنها موجب تندرستی و بهزیستی، بلکه باعث افزایش روحیه ، نشاط و کارامدی اجتماعی می باشد.

امروزه ورزش پدیده ای فرهنگی، تربیتی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی است و ترویج و توسعه فرهنگ ورزش در بین تمام اقشار جامعه یک ضرورت انکارناپذیر در هر جامعه ای محسوب می شود.

هفته تربیت‌بدنی و ورزش فرصت مغتنمی برای تلاش هرچه بیشتر در جهت توسعه فرهنگ ورزش در بین آحاد مردم بویژه دانشگاهیان و تثبیت هرچه بیشتر جایگاه و نقش ورزش در فرهنگ اجتماعی است.

اینجانب فرارسیدن روز تربیت بدنی و ورزش و هفته تربیت بدنی را به همه دانشگاهیان ، اساتید و دانشجویان محترم علوم ورزشی و همکاران گرامی دانشکده علوم ورزشی و مدیریت تربیت بدنی دانشگاه فردوسی مشهد تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال موفقیت و تندرستی همگان را خواستارم .

حمید رضا طاهری

معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه