پیام تبریک معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد به مناسبت 16 آذر روز دانشجو

ارسال شده در تاریخ :

دکتر حمید رضا طاهری معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد، با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ، ۱۶آذر روز دانشجو را به تمامی دانشجویان عزیز تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه متن پیام به شرح ذیل است:

فرا رسیدن شانزدهم آذر ماه یادآور آزادگی و استکبار ستیزی دانشجویان مسلمان است که سینه خود را در برابر استبداد و استعمار سپر کردند و آزادگی و ظلم ستیزی ملت بزرگ ایران را در تاریخ ثبت نمودند.

روز دانشجو روزی است که جنبش دانشجویی، استقلال خواهی و مخالفت با استعمار را به نمایش گذاشت تا همیشه به عنوان پرچمدار بیداری و نماد آگاهی در تاریخ باقی بماند.

بدون شک، نقش موثر دانشجویان به عنوان عناصر اصلی جامعه دانشگاهی در عرصه های مختلف علمی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی کشور بر کسی پوشیده نیست و دانشجویان ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس و سال‌های پس از آن در سنگر های جهاد، بازسازی، پیشرفت،  آبادانی، مقابله با ویروس کرونا و... در صف مقدم نقش‌آفرینی و حماسه‌سازی قرار داشته‌اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، 16 آذر روز دانشجو را به تمامی دانشگاهیان ارجمند به ‌ویژه دانشجویان محترم دانشگاه پرافتخار فردوسی مشهد صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم با بهره مندی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و پیروی از راه شهدای انقلاب و دفاع مقدس با همت و تلاشی مضاعف در جهت پیشرفت همه جانبه و تداوم عزت و اقتدار ایران اسلامی قوی بیش از پیش کوشا باشید.

حمید رضا طاهری

معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه