پیام تبریک معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه به مناسبت افتخارآفرینی کانون های فرهنگی دانشگاه فردوسی مشهد در هشتمین جشنواره رویش

ارسال شده در تاریخ :

دکتر حمیدرضا طاهری معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد، با انتشار پیامی، موفقیت کانون های فرهنگی دانشگاه فردوسی مشهد در هشتمین جشنواره رویش را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی معاونت فاد در این پیام آمده است:

بی تردید کانون های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی یک از پویا ترین و مهم ترین مجموعه های دانشجویی به شمار می روند که اهمیت و جایگاه بسزایی در حیات فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها و توسعه فرهنگی جامعه دانشگاهی ایفا می کنند.

در هفته ای که گذشت بار دیگر شاهد درخشش دانشجویان افتخارآفرین دانشگاه فردوسی مشهد در هشتمین جشنواره ملی رویش ویژه کانون های فرهنگی، هنری، مذهبی و اجتماعی بودیم. جشنواره ای که به عنوان یکی از بزرگ ترین جشنواره های دانشگاهی فرصت بی نظیری در جهت بروز و ظهور توانمندی ها و دستاوردهای کانون های فرهنگی دانشگاه ها می باشد.

از اینرو برخود لازم می دانم این موفقیت های بزرگ و باشکوه را به همه دانشجویان عزیز، خانواده بزرگ کانون های فرهنگی دانشگاه، استادان و همکاران حوزه فرهنگی و فعالیت های داوطلبانه، تبریک و تهنیت عرض می کنم.

امیدوارم همچنان شاهد تداوم پیشرفت دانشجویان این دانشگاه در مسیر پرافتخار فعالیت های داوطلبانه در عرصه ‏های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، مذهبی و اجتماعی باشیم.

 حمیدرضا طاهری

معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه