پیام تبریک رئیس دانشکده علوم ورزشی دانشگاه به مناسب نایب‌قهرمانی کاروان ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :

دکتر سهرابی رئیس دانشکده علوم ورزشی و مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه فردوسی مشهد به مناسبت نایب‌قهرمانی دختران دانشگاه در چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسر کشور پیام تبریک به شرح زیر صادر نمود.

تن زنده والا به ورزندگی است

که ورزندگی مایه‌ی زندگی است

به ورزش گرای و سرافراز باش

که فرجام سستی سرافکندگی است

ز ورزش میاسای و کوشنده باش

که بنیاد گیتی به کوشندگی است

 موفقیت دانشجویان عزیز در عرصه‌های علم‌اندوزی و کسب قله‌های برتر ورزشی دانشجویی همواره نشان از شایستگی والای جوانان ایران اسلامی است. کسب مقام ارزشمند نایب‌قهرمانی دختران دانشجوی دانشگاه فردوسی مشهد در چهاردهمین المپیاد فرهنگی ـ ورزشی دانشجویان سراسر کشور و به‌ویژه قهرمانی مقتدرانه در رشته‌های اجتماعی (والیبال، بسکتبال و هندبال) را که نشان از اقتدار، توانمندی و پویایی ورزش در دانشگاه دارد را به ریاست محترم دانشگاه، هیئت‌رئیسه گرامی به‌ویژه معاونت محترم فاد و همه دانشگاهیان معزز تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بر خود لازم می‌دانم که از حمایت‌های همه‌جانبه ریاست محترم و هیئت‌رئیسه گران‌قدر دانشگاه، رؤسای محترم دانشکده‌ها و همکارانشان که زمینه حضور دانشجویان عزیز را در تمرینات و مسابقات ورزشی فراهم نمودند، مربیان گران‌قدری که تمام تلاش خود را در جهت آماده‌سازی و حضور مقتدرانه ورزشکاران بکار گرفتند، ورزشکاران فرهیخته‌ای که در کنار تلاش‌های علمی، وقت باارزش خود را مصروف تمرینات طاقت‌فرسای ورزشی نمودند، سرپرستان گران‌قدری که در معیت تیم‌ها، خالصانه همکاری نمودند و تمام همکاران سخت‌کوش و بی‌هیاهوی اداره تربیت‌بدنی دانشگاه که از ماه‌ها قبل، دغدغه مند شرایط مناسب را برای تمرینات ورزشی فراهم نمودند و همچنین همکاران عزیز خودم در دانشکده علوم ورزشی که در آموزش و تربیت بخش عظیمی از دانشجویان ورزشکار رشته تربیت‌بدنی در این مسابقات مشارکت داشتند تقدیر و تشکر نمایم.

موفقیت روزافزون و سرافرازی هرچه بیشتر دانشجویان و درخشش دانشگاه فردوسی مشهد از خداوند سبحان آرزو می‌نمایم. شاد و سربلند باشید

مهدی سهرابی

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه فردوسی مشهد

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه