جلسه ستاد پذیرش دانشجویان جدید الورود دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد

ارسال شده در تاریخ :

نخستین جلسه ستاد مرکزی پذیرش دانشجویان جدید الورود به ریاست دکتر حمید رضا طاهری معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد و دکتر کرمانی دبیر ستاد دانشجویان جدید الورود دانشگاه با هدف بحث و تبادل نظر در مورد برنامه های این ستاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه دراین جلسه که مدیران آموزش و حراست دانشگاه و نمایندگان مدیریت های پژوهشی، اداری و پشتیبانی، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، روابط عمومی، رفاه و سلامت، تربیت بدنی و مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه حضور داشتند، ضمن بررسی تجربه سال گذشته برنامه های پیشنهادی سال جدید مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بنا بر جمع بندی های صورت گرفته، مقرر شد تمرکز اصلی با در نظر داشتن موارد ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا همچنین وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری بر برگزاری برنامه های استقبال از نو ورودان در قالب نمایشگاهی، نیمه حضوری و با بهره گیری حداکثری از ظرفیت فضای مجازی باشد.

لزوم پیگیری تسریع در واکسیناسیون دانشجویان و نیز برگزاری برنامه های استقبال مجزا برای دانشجویان کارشناسی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی از دیگر مصوبات ستاد بود.

news4001116 

news4001117

news4001118

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه