لزوم افزایش همکاری‌های فرهنگی میان دانشگاه فردوسی مشهد و جهاددانشگاهی

ارسال شده در تاریخ :

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه، در دیدار دکتر ابوالفضل غفاری معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد و علیرضا کلانتر مهرجردی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی و سعید خدیوی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی خراسان رضوی، ضمن اشاره به همکاری مناسب و تعاملات مثبت در حوزه‌های فرهنگی بین این دو نهاد، بر لزوم افزایش بیش از پیش همکاری‌های فی‌مابین تاکید شد.

در این دیدار که روز سه شنبه 16 آبان 1402  در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، طرفین در خصوص راهکارهایی برای بهبود فضای فرهنگی دانشگاه‌های کشور و خصوصا دانشگاه فردوسی مشهد گفت‌وگو کردند.

در ابتدا کلانتر مهرجردی ضمن تشریح سیاست‌ها و برنامه‌های فرهنگی جهاد دانشگاهی در سطح کشور و همچنین تاکید بر ضرورت هم‌افزایی بین مجموعه‌های فرهنگی درون دانشگاه‌ها، از حوزه فرهنگی دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان یکی از بهترین مجموعه‌های فرهنگی و دانشگاهی در سطح کشور یاد کرد.

در ادامه دکتر غفاری معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد با اشاره به توانمندی و ظرفیت دانشگاه جهاد دانشگاهی در خصوص ارائه برنامه های فرهنگی و تعاملات فرهنگی بین دانشگاه و جهاد دانشگاهی پیشنهاداتی ارائه نمود.

لازم به ذکر است در این دیدار بر ضرورت کار در حوزه تولید محتوا برای فضای مجازی، ترویج مطالعه، تمرکز بر فضای فرهنگی خوابگاه‌ها و همچنین پرشورتر شدن جلسات تدبر در قرآن تاکید شد، همچنین لزوم استفاده متقابل جهاد دانشگاهی و دانشگاه فردوسی مشهد از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های یکدیگر در حوزه‌های فرهنگی نیز مورد تاکید قرار گرفت.

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه