رونمایی از اولین سامانه رزرواسیون رفاهی دانشگاهی در دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :

در راستای تحقق اهداف کلان دانشگاه فردوسی مشهد مبنی برافزایش رضایتمندی مخاطبان، اولین سامانه رزرواسیون رفاهی _ دانشگاهی کشور که توسط کارشناسان دانشگاه فردوسی مشهد تهیه‌شده است ، در هفتمین نشست مدیران شورای رفاهی دانشگاه‌های سطح یک کشور در دانشگاه تبریز رونمایی شد.

در این نشست مدیران رفاهی دانشگاه‌های مذکور، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام‌شده و معرفی مراکز رفاهی و اقامتی خود به بیان مشکلات موجود و ارائه راهکارهای پیشنهادی پرداختند و در ادامه این نشست با توجه به اهمیت وضعیت بیمه تکمیلی درمان در دانشگاه‌ها و ضرورت یکسان‌سازی خدمات رفاهی دانشگاه‌ها مقرر شد تا قرارداد تیپ بیمه تکمیلی درمان، پس از بررسی نهایی به دانشگاه‌ها ارسال گردد.

با توجه به اینکه از اولین سامانه رزرواسیون رفاهی _ دانشگاهی کشور که به همت ستاد رفاهی  و مرکز اطلاعات و آمار دانشگاه فردوسی مشهد طراحی و نوشته‌شده است، رونمایی شد، ازاین‌پس تمام اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی دانشگاه‌ها و سایر مؤسسات و مراکز آموزشی عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می‌توانند با مراجعه به سایت "سرویس " به نشانی http://service.um.ac.ir ضمن آشنایی با مجموعه‌های اقامتی و رفاهی دانشگاه نسبت به رزرو  و اخذ واچر اقدام نمایند.

شایان‌ذکر است این سامانه در 8 اسفند 1397 و در فاز اول بر روی پرتال اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی  دانشگاه فردوسی مشهد قرار گرفت و پس از طی نمودن دوره آزمایشی تقریباً 6 ماهه و گسترده سازی خدمات، در فاز دوم و از طریق سایت "سرویس" در اختیار دیگر دانشگاه‌ها و سایر مراکز آموزش عالی کشور قرار گرفت.

  ضمناً  با توجه به تأکید معاونت محترم اداری و مالی دانشگاه و در راستای چابک سازی سازمانی، به‌زودی تمامی مجموعه‌های اقامتی دانشگاه در سامانه‌های رزرواسیون و " سرویس" قرار خواهد گرفت .

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه