دیدار رئیس و جمعی از مسئولین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی

ارسال شده در تاریخ :

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی مشهد، به مناسبت «گرامیداشت هفته نیرو انتظامی» حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسینی مطلق رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی، دکتر سیدمسعود کندومال، مدیر اجرایی نهاد رهبری دانشگاه فردوسی و دکتر وحید ارشدی، دبیر هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاه فردوسی، با سردار تقوی فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی و حجت الاسلام رامیار رئیس عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی دیدار و گفت و گو کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی مطلق، با تبریک فرارسیدن هفته وحدت و ایام ولادت رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع) بیان داشت: وحدت و انسجام اسلامی در منابع دینی بسیار مورد تاکید واقع شده است که سیره رسول خدا (ص) و ائمه اطهار (ع) نیز بر لزوم وحدت فریقین بوده است و منظور آن وحدتی است که با تاکید برتقویت نقاط مشترک فریقین باشد.

در ادامه ایشان، ضمن قدردانی و گرامیداشت هفته انتظامی اظهار کرد: امنیت و اقتدار هر کشوری را پلیس آن کشور رقم می زند نیروی انتظامی مظهر امنیت و اقتدار ملی کشور است. نیروی انتظامی با برقراری امنیت در جامعه، نقش اساسی در شکل گیری فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی دارد.

دکتر حسینی مطلق با اشاره به حوادث اخیر کشور افزود: نیروی انتظامی برای رفع هر چالش و آسیبی که در کشور رخ می دهد خودش را هزینه می کند و آبرویش را به خطر می اندازد و نشان از این دارد که، فراجا در برقراری نظم و امنیت جامعه همه تلاش خودش را می کند و سنگ صبور مردم است. به برکت حضور شبانه روزی و مقتدرانه نیروی انتظامی، توطئه ها و نقشه های خبیثانه دشمنان برملا شد و امروز نیرو انتظامی در کنار سایر قوای مسلح کشورمان امنیت و آرامشی قابل تحسین را در کشور رقم زده است.

ایشان در پایان اظهار داشت: دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی، به تبعیت از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر برپایی کرسی های آزاد اندیشی و فراهم نمودن بستر گفتگو در دانشگاه ها، برای اساتید و دانشجویان دانشگاه فردوسی با برنامه ریزی های از پیش تعیین شده جلساتی را در قالب های مختلف از جمله مناظرات، نشست های هم اندیشی، بازید های علمی و اردوهای زیارتی و... برگزار می نماید.

 

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه