جلسه‌‌ مشترک دانشکده علوم اداری و اقتصادی و دانشکده حقوق و علوم سیاسی با رئیس و مشاور دانشگاه روشان افغانستان

ارسال شده در تاریخ :

   به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم اداری و اقتصادی داتشگاه فردوسی مشهد، در جلسه‌‌ای مشترک دکتر عبدالرضا جوان جعفری، رئیس دانشکده علوم اداری و اقتصادی و دانشکده حقوق و علوم سیاسی، دکترمحمدرضا عباس‌زاده معاون آموزشی و فرهنگی، دکترمحمدطاهر احمدی شادمهری معاون پژوهش و فناوری و مدیران گروه‌های اقتصاد، علوم سیاسی و حقوق با فاتح گل شینواری رئیس دانشگاه روشان افغانستان و مشاور وی روز یک شنبه 15دیماه 1398 در دانشکده علوم اداری  و اقتصادی برگزار گردید.

  در ابتدای این جلسه دکتر جوان جعفری ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور مهمانان در دانشگاه بزرگ و جامع دانشگاه فردوسی مشهد به معرفی دانشکده‌ علوم اداری و اقتصادی و دانشکده حقوق و علوم سیاسی، دپارتمان‌ها، سوابق و پتانسیل آن ها پرداخت.

سپس مدیران گروه های آموزشی، ویژگی ها و توانمندی‌های گروه‌های مربوط به خود را تشریح کردند. در پایان این جلسه فاتح گل شینواری رئیس دانشگاه روشان افغانستان با طرح سئوالات متعدد از مدیران گروه ها و با اشاره به اینکه دانشگاهی با رشته های مشترک هستند تقاضای همکاری داشت و دکتر جوان جعفری نیز آمادگی دانشکده های علوم اداری و اقتصادی و حقوق و علوم سیاسی را برای همکاری های مشترک  در حوزه های مختلف آموزشی و پژوهشی و بویژه آموزش های مجازی اعلام کرد.

در نهایت مقرّر گردید در چهارچوب تفاهم نامه های موجود، دو دانشگاه در قالب برنامه های اجرایی همکاری های مشترک در حوزه های مختلف آموزشی، پژوهشی، تبادل استاد و دانشجو، برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌ها و اجرای پروژه‌های مشترک آغاز گردد.

98101605

98101606

 

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه