تقدیر معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه از تشکل های اسلامی ،انجمن های علمی، کانون های فرهنگی ، هنری، اجتماعی و مذهبی دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :

دکتر حمیدرضا طاهری معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد طی پیامی از تشکل های اسلامی، انجمن های علمی، کانون های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی و نشریات دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد تقدیر نمود.

به گزارش روابط عمومی معاونت فاد در این پیام آمده است:

دانشجویان گرامی

با اهدای سلام

در سال گذشته جامعه ایرانی همچون سایر جوامع، درگیر با بحران پاندومی کرونا بوده و فضای دانشگاه ها کاملا متاثر از این رویداد در وضعیتی بسیار متفاوت از قبل قرار گرفت، اما واحدهای انجمنی، تشکلی،کانونی و نشریات دانشجویی در دانشگاه فردوسی مشهد به مدد نیروهای داوطلب و سخت کوش خود، خوش درخشیده و توانستند تلاشی تحسین برانگیز در جهت ارتقاء امور فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، تربیتی، دینی و هنری داشته باشند.

از اینرو برخود لازم می دانم در پایان این مجاهدت یک ساله به همه شما خوبان دست مریزاد عرض نموده، و از تلاش های ارزنده فرد فرد شما قدردانی نمایم.

در پایان ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه و نوروز باستانی سال 1400 ، از خداوند مهربان برایتان سالی سرشار از شادکامی، سلامتی و موفقیت در همه عرصه های زندگی آرزومندم.

دکتر حمیدرضا طاهری

معاون فرهنگی- اجتماعی و دانشجویی

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه