تقدیر از افتخار آفرینان دانشگاه فردوسی مشهد در بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی کشور

ارسال شده در تاریخ :

مراسم تقدیر از افتخارآفرینان دانشگاه فردوسی مشهد در بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی کشور در سالن شورای سازمان مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد، مراسم تقدیر از افتخارآفرینان دانشگاه در بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی کشور توسط با حضور دکتر کافی رئیس دانشگاه، دکتر پیش‌قدم معاون آموزشی دانشگاه و مسئولان گروه شناسانی و هدایت استعدادهای برتر (شهاب) دانشگاه فردوسی مشهد در سالن شورای سازمان مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

به دنبال کسب مقام نخست المپیاد علمی دانشجویی کشور توسط دانشگاه فردوسی مشهد که با کسب 5 مدال طلا، 1 نقره و 1 برنز و همچنین 28 رتبه 4 الی 15، همراه بود، گروه شناسایی و هدایت استعدادهای برتر (شهاب) حوزه معاونت آموزشی دانشگاه مراسم تقدیر از دانشجویان افتخارآفرین را برگزار نمود.

دکتر محمد کافی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد در اینم مراسم، ضمن تبریک به دانشجویان به سبب کسب این افتخار، از تلاش‌های صورت گرفته توسط گروه‌های آموزشی و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه که زمینه‌های علمی لازم را به جهت پرورش استعدادهای برتر فراهم نمودند تشکر و قدردانی نمود. همچنین از شورای مرکزی شهاب که در طی سال‌های گذشته با برنامه‌ریزی منسجم سعی در ایجاد گفتمان استعداد پروری در دانشگاه فردوسی مشهد داشته قدردانی نمود.

سپس دکتر پیش‌قدم معاون آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد با تبریک کسب این افتخار به همه اعضای دانشگاه فردوسی مشهد، دستیابی به این مهم را نتیجه یک فعالیت همه‌جانبه در دانشگاه دانسته و خطاب به دانشجویان به‌منظور داشتن درک صحیح از واژه نخبگی، تلاش در جهت به‌کارگیری تمامی استعدادها برای پیشرفت کشور و ایجاد حس مسئولیت‌پذیری در قبال نخبه بودن را از اصول مهم فرآیند استعداد پروری دانستند.

دکتر رستگارمقدم گزارش جامعی از وضعیت مدال‌ها و مقام‌های کسب‌شده در این دوره و سایر دوره‌های گذشته توسط دانشگاه فردوسی مشهد ارائه نمود.

در ادامه این مراسم که با حضور دکتر کافی رئیس دانشگاه، معاون آموزشی دانشگاه دکتر پیش‌قدم، مدیر برنامه‌ریزی و توسعه آموزش (بتا) دکتر بیگدلی و اعضای شورای مرکزی شهاب تشکیل شد، دانشجویان به ارائه نقطه نظرات خود در رابطه با المپیاد علمی دانشجویی پرداخته و تجربیات خود را بیان نمودند که برنامه اردوی متمرکز المپیاد کشوری که توسط شهاب و با سرپرستی دکتر رستگارمقدم عضو شورای مرکزی شهاب اجرا گردیده بود، موردتوجه و قدردانی از سوی دانشجویان قرار گرفت.

در پایان از افتخارآفرینان با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی (کارت هدیه) قدردانی گردید.

olmp5501

olmp5502

olmp5503

olmp5504

olmp5507

olmp5505

olmp5506

olmp5508

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه