برگزاری دومین نشست همیاران دستگاه‌های اجرایی استان با موضوع بحث و بررسی لایحه بودجه ۹۸ کل کشور در دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد، دومین نشست همیاران دستگاه‌های اجرایی استان با موضوع بحث و بررسی لایحه بودجه ۹۸ کل کشور با حضور دکتر شیران خراسانی نماینده مردم‌ مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی و دکتر انصاری معاون اداری و مالی دانشگاه فردوسی مشهد و نمایندگان همیاران دستگاه‌های اجرایی استان در روز شنبه 8 دی‌ماه 1397 با عنوان نشست شبکه همیاران خدمت در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

در ابتدای این نشست دکتر انصاری معاون اداری و مالی دانشگاه فردوسی مشهد ضمن خوشامدگویی به حاضرین، به معرفی دانشگاه فردوسی مشهد به‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز علمی شرق کشور پرداخت و به توان بالای این دانشگاه برای کمک به حل مسائل و مشکلات استان و کشور نیز اشاره داشت.

دکتر انصاری در ادامه راهبرد جدید دانشگاه فردوسی را برای حاضران برشمرد و اظهار نمود دانشگاه فردوسی مشهد بر اساس راهبرد جدید معرفی‌شده در سه حوزه آموزشی و پژوهش، بین‌المللی سازی و مسئولیت‌پذیری اجتماعی برنامه‌ها و اقدامات خود را برنامه‌ریزی کرده است.

وی در خصوص بین‌المللی سازی دانشگاه افزود: دانشگاه فردوسی مشهد در حال حاضر بیشترین تعداد دانشجوی خارجی را دارد و این نشان‌دهنده ظرفیت بالای این دانشگاه در جذب دانشجویان از کشورهای مختلف و ازجمله کشورهای اسلامی است.

سپس دکتر شیران نماینده مردم‌ مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در ابتدا عملکرد 8 ماهه بودجه سال جاری را برای حاضران توضیح داد و سپس به بحث در خصوص نقاط ضعف و قوت بودجه ٩٨، درآمدهای مالیات و درآمد‌های نفتی و تأثیران در بودجه، صادرات، قاچاق، وضعیت‌های بودجه جاری، وضعیت صندوق‌های بازنشستگی و موارد دیگر اشاره نمود.

این نشست با پرسش و پاسخ حاضرین به پایان رسید.

841564

841565

841566

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه