برگزاری جلسه هم اندیشی هیئت های ورزشی استان خراسان رضوی در دانشگاه فردوس مشهد

ارسال شده در تاریخ :

نخستین جلسه هم اندیشی هیئت های ورزشی استان خراسان رضوی در سال جاری با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان و هیئت های ورزشی دانشگاهی به منظور هماهنگی برای بازی های آسیایی 2018 اندونزی در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار گردید.

دکتر محمد کافی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد در جمع مدیران ورزشی استان، آنان را مظهر ایثار و فداکاری فراوان دانست و افزود با محدودیت های فراوانی که در عرصه ورزش در استان وجود دارد حضور و فعالیت در این حوزه کاری بسیار دشوار است که قطعا شما مسئولین برای ارتقا و رشد جوانان این استان حاضر به قبول چنین مسئولیت دشواری شده اید.

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد ضمن اشاره به ظرفیت های استان خراسان رضوی در حوزه ورزش و جوانان از مسئولین ورزشی خواست تا همان طور که در چند سال اخیر ورزش استان در سطح کشور سرآمد بوده است این انتظار می رود که در سال جاری نیز ورزش استان در سطح کشوری و جهانی بدرخشد و جایگاهی در خور نام استان خراسان رضوی بدست آورد که این مهم جز با تلاش و پشتکار مسئولین ورزشی استان و توجه به جوانان نخبه و با استعداد محقق نخواهد شد.

دکتر محمد کافی ظرفیت های موجود در دانشگاه فردوسی مشهد در حوزه ورزشی اعم از ظرفیت های علمی و پژوهشی و امکانات ورزشی دانشگاه را مهم ارزیابی نمود و عنوان کرد: دانشگاه فردوسی مشهد این پتانسیل را دارد تا تمامی امکانات علمی و پژوهشی و ظرفیت های موجود خود را در اختیار ورزش استان قرار دهد تا در حوزه ورزش و جوانان به موفقیت های بسیاری دست پیدا کند. وی در ادامه افزود این انتظار را از ورزش استان داریم که به دانشجویان توجه خاصی شود و از ظرفیت ها و استعدادهای موجود استفاده شود که در نهایت موجب رشد و بالندگی ورزش استان و دانشگاه فردوسی مشهد گردد.

آقای صبوریان مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی نیز ضمن ارزیابی امکانات و ظرفیت های موجود دانشگاه فردوسی مشهد و استان خراسان رضوی در حوزه ورزش و جوانان، استفاده از این ظرفیت ها را موجب رشد و بالندگی ورزش استان دانست و افزود محیط دانشگاه یک محیط فعال و پویا است و در ورزش استان سعی شده است تا ورزش کاران و جوانان نخبه دانشگاهی و با استعداد در حوزه های مختلف شناسایی شوند و با کمک به آنان موجبات رشد و توسعه ورزش استان خراسان رضوی فراهم شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی توجه به بانوان را از مهمترین برنامه ها و سیاست های ورزش استان اعلام کرد و افزود باید به بانوان استان توجه خاصی شود و با شناسایی و کمک به آنان موجب شویم تا ورزش استان در حوزه های مختلف و به ویژه در حوزه بانوان به جایگاه واقعی خود در سطح کشور و جهان برسد.

در ادامه این مراسم مدیران ورزشی و هیئت های ورزشی استان خراسان رضوی هر یک با ارائه نظرها و پیشنهادهای خود به بحث و تبادل نظر در حوزه بازی های آسیایی 2018 اندونزی پرداختند.

ارسال کننده خبر: الهی نژاد

830021

830022

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه