انتصاب دکتر علیرضا خادملو به سمت مشاور معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی در امور تربیت بدنی

ارسال شده در تاریخ :

دکتر مسعود میرزائی شهرابی، رئیس دانشگاه فردوسی مشهد در حکمی،  دکتر علیرضا خادملو را به عنوان « مشاور معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی  در امور تربیت‌بدنی دانشجویان، اعضای هیات علمی و یاوران علمی » منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه، متن انتصاب دکتر خادملو به شرح زیر است:

با سلام و احترام؛

دانشگاه فردوسی مشهد که مفتخر است در سایه‌سار عالم آل محمد(صلی الله علیه و آله و سلم) ریشه دوانده و قد کشیده است، بیش از هفتاد سال مهد مجاهدت علمی و سکوی پیشرفت دانش و فناوری بوده و با همت دانشمندان و نخبگان پرتوان در آستانه تحولی مهم است تا در گام دوم انقلاب، الگوی دانشگاه تمدن‌ساز اسلامی-ایرانی باشد.

نظر به تعهد، تجربه، توانمندی و سوابق ارزشمند اجرایی جنابعالی، بنا به پیشنهاد معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه به عنوان «مشاور معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی  در امور تربیت‌بدنی دانشجویان، اعضای هیات علمی و یاوران علمی» منصوب می‌شوید. انتظار می ‎رود در راستای اعتلای فرهنگ ورزش دانشگاهیان نسبت به انجام مطالعات و ارائه طرح های ورزشی با همکاری پیوسته با سایر واحدهای دانشگاه مبادرت ورزید.

از درگاه خداوند متعال، توفیق شما را در انجام امور محوله خواستارم و امیدوارم با روحیه انقلابی و جهادی جنابعالی در ایفای نقش خود در مسیر تحقق دانشگاه اسلامی سربلند باشید.

مسعود میرزائی شهرابی

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه