اطلاعیه مدیریت همکاری های علمی بین الملل در خصوص بورس تحصیلی ایران- روسیه

ارسال شده در تاریخ :

با عنایت به پیگیری مدیریت بین الملل و گروه توسعه، با سازمان امور دانشجویان، بورسیه تحصیلی ایران و روسیه در تمام رشته‌های تحصیلی در مقاطع کارشناسی‌ارشد، دکترا و فرصت‌های تحقیقاتی برای دانشجویان دکتری دانشگاه‌های داخل کشور، برای سال تحصیلی 2021-2020 تمدید شد.

بنا به سیاستهای اعطایی بورس دولت جمهوری اسلامی ایران و روسیه علاقمندان می توانند

1-  با مراجعه به آدرس اینترنتی :  (https://future-in-russia.com/) نسبت به ثبت نام اولیه در رشته ها و دانشگاههای مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (grad.saorg.ir) اقدام نمایند. (برای اطلاع از لیست دانشگاه های روسیه که مور تایید وزارت علوم هستند به ادرس(http://grad.saorg.ir/Russia-2020) مراجعه نمایید )

2-  متقاضیان باید از طریق سامانه اطلاع‌‌رسانی اداره‌کل بورس و اعزام دانشجویان به آدرس Scholarship.Saorg.ir نسبت به ثبت‌‌نام در سامانه جامع امور‌دانشجویان سجاد (Portal.saorg.ir) اقدام نمایند‌.  

نکته مهم : متقاضیان می بایست  پس از ثبت نام در سامانه سجاد ، حداکثر تاساعت 8 صبح  27 خرداد 1399  مشخصات کامل خود شامل  نام ، رشته تحصیلی، مقطع تحصیلی  و نام دانشگاه مورد انتخاب خود را برای خانم دکتر قندهاریون؛ مسئول گروه توسعه همکاری های بین الملل دانشگاه فروسی مشهد ارسال نمایند (ghandeharioon@um.ac.ir)  یا (m.hassanzadeh@ferdowsi.um.ac.ir) تا اسامی از طریق این مدیریت نیز به وزارت عتف اعلام شوند. 

    لازم به ذکر است این ثبت نام به منزله ثبت نام اولیه می باشد و ارزیابی و تایید نهایی پذیرش متعاقباً اعلام خواهد شد.

    انتخاب متقاضیان برتر براساس سوابق تحصیلی، نمره زبان انگلیسی، سایر توانمندی های علمی و همچنین ارزیابی مصاحبه دانشگاه پذیرنده انجام می گیرد.  کمیته بررسی اولیه متشکل از نهادهای ذیربط، متقاضیان واجد شرایط اولیه را جهت تصمیم گیری نهایی به شورای مرکزی بورس معرفی می نماید.

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه