آزمون عملی رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد

ارسال شده در تاریخ :

آزمون عملی داوطلبان ورود به رشته تربیت‌بدنی و علوم ورزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی با حضور بیش از 3200 نفر از داوطلبان از روز سه شنبه 9 شهریور در محل سالن امام علی (ع) پردیس دانشگاه فردوسی مشهد آغاز و تا روز شنبه 13 شهریور ماه جاری ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه، آزمون عملی داوطلبان پسر ورود به رشته تربیت‌بدنی و علوم ورزشی در روزهای سه شنبه 9 و چهارشنبه 10 شهریور برگزار گردیده است و آزمون عملی داوطلبان دختر ورود به رشته تربیت‌بدنی و علوم ورزشی از روز پنجشنبه 11 شهریور آغاز و تا روز شنبه 13 شهریور ماه 1400 ادامه دارد.

وجود ماسک و مواد ضدعفونی در طول آزمون جهت استفاده داوطلبان، استفاده عوامل اجرایی ‏آزمون از ماسک همچنین استقرار پزشک و پرستار در طول برگزاری آزمون و بررسی رعایت مسائل بهداشتی ‏محیط آزمون و توجه به فاصله گذاری اجتماعی از اقدامات دانشگاه فردوسی مشهد برای جلوگیری از شیوع کرونا در این آزمون عملی می باشد.

لازم به ذکر است، آزمون عملی تربیت‌بدنی داوطلبان ورود به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در محل سالن امام علی (ع) پردیس دانشگاه فردوسی مشهد با حضور بیش از 3200 نفر شرکت‌کننده برگزار می‌شود که تعداد دختران 1861 و تعداد پسران 1373 نفر هستند.

azmun140010

azmun14003

azmun14004

azmun14005

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه