آئین گرامیداشت مقام معلم و تقدیر از برگزیدگان آموزشی در دانشکده علوم ریاضی برگزار شد

ارسال شده در تاریخ :

آئین گرامیداشت مقام استاد و معلم ساعت 12تا 13:30 روز شنبه 22 اردیبهشت 97 در سالن استاد دکتر بزرگ نیای دانشکده علوم ریاضی برگزار شد.

در آغاز این مراسم که با حضور مسؤولان دانشکده، جمعی از اعضای هیأت علمی، دانشجویان و کارکنان دانشکده برگزار شد، دکتر علیرضا سهیلی، رئیس دانشکده علوم ریاضی ضمن خوش آمد گویی به حاضران و تبریک هفته آموزش، از زحمات برگزار کنندگان این برنامه تشکر کرد.

وی با بیان اینکه اتفاق نظری در مورد نحوه ارزیابی فعالیت های آموزشی اعضای هیأت علمی وجود ندارد از آنان برای ارائه پیشنهاد برای ارائه طرح علمی و مطالعه شده ای جهت مبنا قرار دادن در ارزیابی فعالیت های آموزشی دعوت کرد.

سپس دکتر بهمن هنری، عضو هیأت علمی پیشکسوت دانشکده علوم ریاضی به معیارهای انجمن ریاضی ایران در جایزه پروفسور فاطمی برای تعیین ملاک های انتخاب بهترین معلم ریاضی اشاره کرد، وی ملاحظه و اصلاح این شاخص ها برای ارزیابی اعضای هیأت علمی را سودمند دانست.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که محتوای درس می تواند تغییر کند یا نه اظهار داشت: طبق روشی که پروفسور فاطمی داشت قطعا محتوایی که برای درس تعیین شده می بایست به طور کامل تدریس شود و باید مشخص باشد که دانشجو در این درس چه موضوعاتی را باید حتما فرابگیرد و اگر محتوا در درسی معین از عهده دانشجو در آن شرایط بر نیاید در اینصورت برنامه عوض شده و سرفصل تغییر خواهد کرد.

دکتر هنری این گفته که دانشجویان ورودی جدید از بنیه علمی ضعیف تری برخوردارند را درست ندانست و با توجه به سنجشی که برای پذیرش دانشجویان صورت می گیرد آنان را واجد توانمندی برای گذراندن واحدهای ارائه شده دانست.

دکتر هنری در ادامه با بیان اینکه خراسان بزرگ، مهد ادب است و دانشجوی خراسانی باید توانایی ادبی بیشتری داشته باشد با خواندن اشعاری از ملک الشعرای بهار حاضران را به مطالعه ادبی ترغیب کرد.

اجرای موسیقی توسط گروه موسیقی ارغنون دانشگاه فردوسی مشهد، بخش دیگری از این مراسم بود.

درپایان دکتر مصطفی رزمخواه، معاون آموزشی و فرهنگی دانشکده، توضیح مختصری پیرامون نحوه انتخاب برگزیدگان آموزشی برای حاضران ارائه کرد و این برگزیدگان با دریافت هدیه و لوح تقدیر به قرار زیر مورد تشویق قرار گرفتند:

هیات علمی برگزیده گروه آمار: دکتر سیمیندخت براتپور باجگیران

هیات علمی برگزیده گروه ریاضی محض: دکتر بهروز مشایخی فرد

هیات علمی برگزیده گروه ریاضی کاربردی: دکتر مصطفی توکلی

استادیار جوان برگزیده: دکتر فرزاد رادمهر

مدرس غیر هیات علمی برگزیده: دکتر محبوبه نصیری

کارشناس آموزشی برگزیده: محبوبه مختاری خورنیک

همچنین دانشجویان ممتاز کارشناسی و کارشناسی ارشد در سه گروه ریاضی محض، ریاضی کاربردی و آمار به قرار زیر معرفی و تقدیر شدند:

دانشجویان کارشناسی :

مهلا عاملی لخه دوز – آمار 93

زهره فهیمی – آمار 94

الهام صفری- آمار 95

مرتضی ادیبیان – آمار 96

سیده نغمه شهامی قهستانی – ریاضیات و کاربردها 93

امیر مهرپناه- ریاضیات و کاربردها 94

امیر حسین قاسمی حداد- ریاضیات و کاربردهای 95

احسان کفشدار گوهرشادی- ریاضیات و کاربردهای 96

دانشجویان کارشناسی ارشد:

سهیلا فهیمی- ریاضی محض گرایش هندسی توپولوژی

علی محرابیان- ریاضی کاربردی گرایش بهینه سازی (تحقیق در عملیات)

سیده تکتم حسینی- آمار ریاضی

 

840059_min

840058_min

840057_min

840060_min

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه