آئین همدلی استاد و دانشجو در دانشکده علوم ریاضی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد

ارسال شده در تاریخ :

تشکل‌های دانشجویی دانشکده علوم ریاضی با همکاری معاونت آموزشی دانشکده، آئین همدلی استاد و دانشجو را با حضور جمعی از اعضای هیئت‌علمی، دانشجویان و کارکنان از ساعت 12 تا 14 روز سه‌شنبه 24 بهمن در سالن دکتر بزرگ نیای این دانشکده برگزار کردند.

در آغاز این مراسم دکتر سهیلی، رئیس دانشکده علوم ریاضی ضمن تشکر از برگزارکنندگان این برنامه و استقبال از برگزاری برنامه‌هایی که موجب همدلی و نشاط بیشتر در دانشکده می‌شود، ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک با کمک‌های دانشگاه و خیرین بتوان این برنامه‌ها را در سالن اجتماعات مناسب با امکانات و گنجایش بیشتر برگزار کرد.

دکتر رزم‌خواه معاون آموزشی و فرهنگی دانشکده علوم ریاضی نیز از همراهی تشکل‌های دانشجویی دانشکده علوم ریاضی برای برگزاری این برنامه تشکر و از دانشجویان برای همراهی با تشکل‌ها دعوت کرد.

دکتر رزم‌خواه همچنین از برگزاری دور دوم پیکار علمی یاد استاد» و برگزاری کارگاه‌های آموزشی کالج دانشگاه با همکاری انجمن علمی دانشکده علوم ریاضی با عناوین کارگاه‌های آموزش نرم‌افزارهای آماری Amos، Minitab، Latex و برنامه‌نویسی پیشرفته خبر داد.

وی دانشجویان را به شرکت در جلسات گپ تحقیق در عملیات و مسابقاتی که توسط انجمن تحقیق در عملیات برگزار خواهند شد، دعوت کرد.

معاون آموزشی و فرهنگی دانشکده علوم ریاضی در پایان سخنانش ضمن تأکید بر تداوم چنین برنامه‌هایی، از حسین جباری، جواد سبک خیز خیاط، زهرا کربلایی، علیرضا افکاری و مهرداد عزت پناه که دانشجویان گرداننده این برنامه بودند، قدردانی کرد.

در ادامه این برنامه از انجمن علمی دانشکده علوم ریاضی برای برگزیده‌شده در جشنواره ملی حرکت تقدیر و هدیه‌ای از سوی معاونت آموزشی و فرهنگی دانشکده به جواد سبک خیز خیاط، دبیر این انجمن اهدا شد. همچنین محمدصادق آقاجان نژاد، سید مهدی امین، زهرا دانشور، زهرا سیاح، زهرا محمدی پیروز و کیمیا طلوع به‌عنوان برگزیدگان اولین مرحله پیکار علمی یاد استاد» با اهدای جوایزی مورد تشویق قرار گرفتند.

برگزاری مسابقه پانتومیم، اجرای موسیقی سنتی و تئاتر از بخش‌های دیگر این مراسم بود.

811329

811330

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه