قابل توجه دانشجویان روزانه غیربومی در مقطع کارشناسی اطلاعیه تمدید مهلت درخواست خوابگاه

ارسال شده در تاریخ :

دانشجویان روزانه، غیربومی در مقطع کارشناسی  که در نیم سال دوم سال تحصیلی 1401-1400 انتخاب واحد کرده و علی رغم تزریق سه دوز واکسن موفق به ثبت درخواست خوابگاه نشده اند و همچنین دانشجویانی که دو دوز واکسن خود را تزریق کرده اما زمان تزریق دوز سوم آنان نرسیده است (مشروط به ثبت تاریخ تزریق دوز سوم در پرتال دانشجویی) می توانند، از ساعت 8 صبح روز سه شنبه  30 فروردین لغایت ساعت 24 روز چهارشنبه مورخ  31 فروردین ماه سال 1401 با مراجعه به پرتال دانشجویی خود نسبت به درخواست خوابگاه اقدام نمایند. تاریخ تحویل اتاق در خوابگاه ها و تشکیل کلاس ها به شرح جدول زیر می باشد:

karshenasi140128 

توجه:

ـ اکیدا توصیه می شود دانشجویان پس از تایید قطعی خوابگاه در پرتال و صرفا بر اساس برنامه زمانی اعلام شده در جدول بالا مراجعه نمایند.

ـ دانشجویانی که در تاریخ 14 فروردین ماه سال جاری درخواست خوابگاه داده اند نیاز به ثبت درخواست مجدد نمی باشد.

ـ دانشجویانی که از ترم های قبل بابت اجاره بهای خوابگاه بدهکار می باشند، لازم است به منظور تسریع در بررسی درخواست، بدهی خود را از طریق پرتال صندوق رفاه به صورت الکترونیکی پرداخت نمایند.

ـ دانشجویانی که به هر دلیل تاکنون برای درخواست خوابگاه در پرتال صندوق رفاه تشکیل پرونده نداده اند لازم است نسبت به تشکیل پرونده از طریق لینک https://bp.swf.ir اقدام نمایند. برای آشنایی با نحوه تشکیل پرونده به سایت مدیریت رفاه و سلامت به آدرس refahsalamat.um.ac.ir قسمت راهنما مراجعه نمایید.

مدیریت رفاه و سلامت دانشجویان   

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه