مرکز افکارسنجی روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد در
نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری به منظور ارزیابی کیفیت برگزاری نمایشگاه حضور فعال
دارد.
دکتر اکبری، رئیس مرکز افکار سنجی دانشگاه با اشاره به
اینکه این مرکز مانند سال گذشته وظیفه ارزیابی برگزاری نمایشگاه را بر عهده دارد،
گفت: مدیریت و اجرای نظرسنجی از بازدید کنندگان به عهده تیم پرسشگری این مرکز قرار
دارد.
وی ادامه داد: مرکز افکارسنجی علاوه بر نظرسنجی از
بازدیدکنندگان، ارزیابی از غرفه داران، وضعیت اجرای کارگاه ها، نشست ها و همایش ها
را نیز انجام خواهد داد.
رئیس مرکز افکارسنجی دانشگاه فردوسی مشهد در خصوص نحوه
اجرای این ارزیابی گفت: این نظرسنجی با استفاده از روش های جدید و به صورت آنلاین
انجام می شود.
وی مراجعه حضوری پرسشگران به بازدیدکنندگان و وجود میز
نظرسنجی را دو راه افکارسنجی در نمایشگاه دانست و یادآور شد: بازدیدکنندگان در
نمایشگاه از طریق این مرکز می توانند انتقادات و پیشنهادات خود را نیز مظرح کنند.
دکتر اکبری استقبال از مرکز افکارسنجی در نمایشگاه را مثبت
ارزیابی و خاطرنشان کرد: حضور دانشجویان به عنوان جامعه هدف در این نمایشگاه در
همکاری با این مرکز موثر بوده است.
لازم به ذکر است مرکز افکارسنجی روابط عمومی دانشگاه فردوسی
مشهد این ارزیابی را به سفارش دبیرخانه هفته پژوهش و فناوری و در طول روزهای
برگزاری انجام خواهد داد.