سخنرانی استاد برجسته دانشگاه سوربن نوول فرانسه در دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :

در راستای قرارداد منعقدشده میان دو دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه سوربن نوول پاریس، پروفسور پائولو تورتونز، استاد برجسته این دانشگاه و مدیر مرکز تحقیقاتی ادبیات قرن 19 فرانسه، از دانشگاه فردوسی مشهد بازدید نمود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد، به دعوت دانشگاه و در راستای قرارداد منعقدشده میان دو دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه سوربن نوول پاریس، پروفسور پائولو تورتونز، استاد برجسته این دانشگاه و مدیر مرکز تحقیقاتی ادبیات قرن 19 فرانسه، از دانشگاه فردوسی مشهد بازدید نمود.

وی ضمن ملاقات با دکتر پیش‌قدم معاون آموزشی دانشگاه، در گروه زبان فرانسه دانشگاه نیز حاضر شد و با اعضای این گروه ملاقات نمود و سخنرانی خود را با عنوان خوانش امروزین ادبیات گذشته انجام داد که با استقبال خوب دانشجویان و اساتید مواجه گردید.

همچنین پروفسور تورتونز طی چهار جلسه، درس مشترکی را با دکتر فارسیان، مدیر گروه فرانسه دانشگاه فردوسی مشهد، درزمینهٔ ادبیات فرانسه قرن 19 برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی تدریس نمود.

لازم به ذکر است دانشگاه سوربن نوول پاریس از سال گذشته قراردادی را با دانشگاه فردوسی مشهد امضا نموده که طی آن، علاوه بر تاسیس رشته دکتری ادبیات فرانسه به‌صورت کوتوتل (مشترک)، درزمینهٔ تبادل استاد و دانشجو نیز با دانشگاه فردوسی مشهد همکاری می‌نماید.

841173

841174

 

 

 

 

برای آگاهی از اخبار و رویدادهای دانشگاه فردوسی مشهد می توانید به پیام رسان های :

سروش:

http://Sapp.ir/fumsoroush

ایتا:

https://eitaa.com/ferdowsieum

مراجعه نمایید

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه