قدردانی از بانوی نیکوکار ضیاء الملوک فضل خراسانی

ارسال شده در تاریخ :

جلسه تقدیر از بانوی نیکوکار ضیاء الملوک فضل خراسانی، روز پنجشنبه 13 اردیبهشت‌ماه 1403 با حضور رئیس دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

دکتر مسعود میرزائی شهرابی، رئیس دانشگاه فردوسی مشهد در جریان این جلسه فاخر و معنوی با تشکر و قدردانی از بانوی نیکوکار ضیاء الملوک فضل خراسانی بابت ایجاد مرکز نوآوری و فناوری دانشجویان بیان کرد: در استان خراسان رضوی نخبگان زیادی هستند که نیاز به حمایت دارند، حمایت‌های دولتی تنها می‌تواند بخشی از مشکلات را حل کند اما حضور خیرینی همچون شما باعث سامان گرفتن اوضاع و زندگی دانشجویان نخبه می‌شود.

دکتر میرزائی از طرف جامعه دانشگاهی از اعضای هیئت مدیره بنیاد دانشگاهی تشکر و قدردانی کرد و افزود: ما در استان خراسان رضوی افراد زیادی را داریم که استطاعت مالی دارند و بسیار پسندیده است که این افراد وارد عرصه‌های علمی و فناوری شوند.

دکتر باقری رئیس هیئت مدیره بنیاد دانشگاهی، ضمن تشکر از بانو فضل خراسانی اضافه کرد: امیدوارم این بنا سال‌ها نام نیک شما را زنده نگه دارد.

وی همچنین با توجه به تأثیر این کار نیک بر دیگران این‌گونه توضیح داد: عبور افراد و دیدن تابلو این بنا باعث شده است که سایر افراد نیز به انجام کارهای نیکی از این قبیل ترغیب شوند و ادامه دهنده راه شما باشند.

دکتر کافی عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد با تشکر از انجام این کار بزرگ ادامه داد: این کار بزرگی که شما انجام دادید مثل بذری است که در خاک کاشته‌اید و در سال‌های آینده که به ثمر و نتیجه برسد شما متوجه ارزش زیاد کاری که انجام داده‌اید خواهید شد.

وی با اشاره به کارهای بسیاری که بنیاد دانشگاهی در طول این سال‌ها انجام داده است افزود: در ابتدا دانشجویان به دنبال تخت خواب بودند اما با تلاش‌ها و کارهای خیر شما عزیزان امروز تمام مشکلات مربوط به خوابگاه دانشجویان برطرف شده است.

دکتر کافی به عنوان عضوی از دانشگاه فردوسی مشهد از انجام این کار نیکو تشکر کرد.

ضیاء الملوک فضل خراسانی بانوی فرهنگی نیکوکار مشهدی که منزل مسکونی خود را برای راه‌اندازی مرکز فناوری و توسعه نوآوری دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد به بنیاد دانشگاهی فردوسی اهدا کرده است در این باره افزود: به نظر من هر شخصی که ثروتی بیشتر از حد خود دارد باید از این کارها بکند. من هر روز از اینکه این‌کار را انجام داده‌ام بیشتر از روز قبل احساس خوشحالی می‌کنم و هرگز پشیمان نیستم. این فضا بعد از من هست تا همه از آن استفاده کنند.

وی با اظهار خرسندی از آشنایی با جمع بنیاد دانشگاهی توضیح داد: گمان نمی‌کنم که کار بزرگی انجام داده‌ام بلکه به نظر من این کار طبیعی بوده و نیازی به تشکر ندارد.

p1

p2

p3

p4

p5

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه