نشست صمیمی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد با بانوان هیات علمی دانشگاه به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن

ارسال شده در تاریخ :

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد، همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) نشست صمیمانه دکتر محمد کافی، رئیس دانشگاه با بانوان هیئت‌علمی دانشگاه در روز سه شنبه ۷ اسفند ماه ۱۳۹۷ به همت مدیریت حوزه ریاست و روابط عمومی در مرکز رفاهی شماره ۲ دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

در این دیدار، دکتر کافی، رئیس دانشگاه و دکتر سپهر، مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه حضور داشتند.

دکتر کافی رئیس دانشگاه، ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه و روز زن، بیان داشتند که دانشگاه فردوسی مشهد اهتمام و توجه ویژه به نقش و تاثیرگذاری بانوان در رشد علمی و پیشرفت های دانشگاه داشته است. این امر بویژه در جذب هیات علمی خانم از سال ۹۲ رشد چشم گیری داشته است. ایشان به افتخارات و سهم برخی از بانوان هیات علمی در سال جاری اشاره کردند.

در ادامه اعضای هیئت علمی دانشگاه نیز ضمن معرفی خود و تشکر از ریاست دانشگاه و همچنین مدیریت روابط عمومی برای برگزاری این نشست، نظرات و پیشنهادات خود را ارائه نمودند.

لازم به ذکر است اولین نشست دوستانه با همراهی تعدادی از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه در صبح روز سه‌شنبه ۹ بهمن‌ماه ۱۳۹۷ در محل باشگاه مفاخر و پیشکسوتان دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد تلاش می‌کند چنین نشست‌ هایی،  در جلسات مختلف با کلیه اعضای هیئت‌علمی دانشگاه برگزار گردد.

dedarpr97122

dedarpr97123

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه