معاون برنامه ریزی و توسعه منابع دانشگاه: سامانه مصوبات دانشگاه راه اندازی شد

ارسال شده در تاریخ :

دکتر فریبرز رحیم نیا معاون برنامه ریزی و توسعه منابع دانشگاه در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه در خصوص راه اندازی سامانه مصوبات دانشگاه گفت: این معاونت در راستای شفافیت اطلاعاتی و تسهیل تصمیم‌گیری در دانشگاه، سامانه مصوبات دانشگاه را طراحی و استقرار داده است. این سامانه با هدف ثبت، بایگانی و بهره‌برداری دانشجویان، اعضای هیأت علمی، مدیران و کارکنان از مصوبات معتبر مراجع ذی‌صلاح دانشگاه پیاده‌سازی شده است. این مصوبات در قالب آیین نامه، دستورالعمل، شیوه نامه، صورتجلسه و یا مصوبات تک بندی می باشند. مراجع تصمیم گیری متعددی برای دانشگاه وجود دارد که در گام اول، مصوبات هیأت امنای دانشگاه از سال 1370 به تعداد 1183 مصوبه و 74 صورتجلسه، شورای دانشگاه از سال 1393 به تعداد 46 صورتجلسه و 24 مصوبه و هیأت رئیسه از سال 89 به تعداد 391 صورتجلسه و 1344 مصوبه توسط همکاران گروه توسعه فرایندهای سازمانی مدیریت منابع انسانی و تحول سازمانی دانشگاه با همکاری دبیرخانه ایشان در سامانه بارگذاری گردیده و از طریق پورتال پویا در اختیار اعضای دانشگاه قرار گرفته است.

سایر مراجع تصویب شامل هیأت ممیزه، هیأت اجرایی جذب هیأت علمی، هیأت اجرایی منابع انسانی، شورای پژوهش و فناوری دانشگاه، شورای آموزشی دانشگاه، شورای سیاستگذاری امور بین‌الملل دانشگاه، شورای راهبری مدیریت سبز، کارگروه اخلاق در پژوهش و کمیته دانشگاهی اخلاق در پژوهش های زیست پزشکی می‌باشد که مصوبات این مراجع نیز در حال ورود به سامانه می-باشد.

برای سهولت در جستجو، علاوه بر امکان جستجو از طریق عنوان، تاریخ تصویب، امکانات دیگر جستجو از طریق مرجع تصویب، موضوع، دانشگاه های مشمول، مشمولین مصوبه، درجه اعتبار و کلمات کلیدی نیز فراهم شده است. امید است با استفاده و بهره گیری از این سامانه و بانک اطلاعاتی قوی آن، کلیه همکاران و دانشجویان بتوانند به تصمیم های خود در خصوص فعالیت های دانشگاهی خود سرعت و بهبود بخشیده و همچنین با شفافیت ایجاد شده شاهد کارآمدی و اثربخشی هر چه بیشتر فعالیت های کلیه همکاران دانشگاه باشیم.

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه