رئیس دانشگاه فردوسی مشهد در بازدید از موسسه خیریه همدم: من به حال شما خادمین همدم و فعالیت‌های خیرخواهانه‌تان غبطه می‌خورم

ارسال شده در تاریخ :

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد دکتر محمد کافی رئیس دانشگاه روز یکشنبه 21 مرداد 1397 ضمن دیدار با مدیران و فرزندان موسسه‌ خیریه همدم از کارگاه‌های هنری این موسسه‌ دیدن کرد  و با زندگی و آموزش 400 دختر بی‌سرپرست این موسسه‌ خیریه آشنا شد.

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد در این بازدید که خانم دکتر کیوانفر مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه نیز ایشان را همراهی می کرد، ضمن ابراز خوشحالی از حضور در فضای  موسسه خیریه همدم، گفت: جامعه‌ دانشگاهی ایران خصوصاً دانشکده‌های علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه فردوسی مشهد ، باید در کنار مؤسسات خیریه باشند تا ضمن آموزش مسائل علمی به دانشجویان کشورمان، آن‌ها را با ضرورت همیاری و همراهی با مؤسسات خیریه‌ای چون همدم آشنا کنند. ما امیدواریم در دانشگاه فردوسی مشهد این ارتباط را به صورتی متعهدانه و علمی و مداوم دنبال کنیم.

دکتر محمد کافی با  حضور در سرای مهر، مدرسه‌ فتح‌المبین و کارگاه‌های هنری موسسه خیرییه همدم گفت: من قبلاً از طریق رسانه‌ها با همدم و فعالیت‌هایش آشنا شده بودم اما امروز باور کردم که بخشی از بهشت در خیابان عبدالمطلب 58 قابل‌مشاهده است؛ انسان‌های شریف و توانمندی که زندگی‌شان را وقف آموزش و نگهداری شبانه‌روزی گروهی از دختران بی‌سرپرست این جامعه می‌کنند و خیرین عزیزی که حتی در این روزها و مشکلات خاص اقتصادی، هیچ‌گاه اهالی همدم را فراموش نمی‌کنند. اینجا میعادگاه مردم عاشق به خیر و نیکوکاری است و من به حال خوش خادمین این مجموعه غبطه می‌خورم.

لازم به ذکر است در این دیدار خانم دکتر حجت (مدیرعامل موسسه) ضمن خیرمقدم به دکتر محمد کافی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد و همکارانشان، گفت: زندگی فرزندان همدم رابطه‌ مستقیمی با حضور همه‌ اقشار جامعه، مسئولین، مجامع علمی و دانشگاه‌های کشورمان دارد و هرکدام به‌نوبه‌ خود می‌توانند در بخشی از مسائل معیشتی، آموزشی و توان‌بخشی این بچه‌ها همراه و یاور ما باشند. در این میان حضور شما به‌عنوان مدیر پرتلاش دانشگاه فردوسی مشهد برای ما حائز اهمیت است و امیدواریم با حضور و همراهی‌تان گرهی از مشکلات این موسسه باز شود.

در حاشیه‌ این دیدار آخرین رج گلیم بیگم (دختر هنرمند کارگاه گلیم‌بافی) توسط دکتر کافی و خانم دکتر نسرین کیوانفر مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد بافته و  قیچی شد .

همچنین  سینی نفیسی از کارگاه قلم‌زنی روی مس کارگاه همدم، به‌عنوان یادگاری به ایشان هدیه داده شد.

840374

840375

840376

840377

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه