داریوش ارجمند در میان دانش‌آموختگان دانشگاه فردوسی مشهد: هنر دانشجویی ناب‌ترین هنری است که می‌تواند اجرا شود

ارسال شده در تاریخ :

داریوش ارجمند هنرمند سرشناس سینما و تلویزیون با شرکت در مراسم مجمع عمومی انجمن دانشگاه آموختگان دانشگاه فردوسی مشهد به‌عنوان دانش‌آموخته دانشگاه فردوسی مشهد ضمن احترام به اساتید فقید این دانشگاه در جمع دانش‌آموختگان صحبت کرد.

وی در این مراسم که در روز پنجشنبه 19 بهمن‌ماه 1396 در تالار اجتماعات دکتر رحیمی زاده دانشکده علوم دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد گفت: دانشگاه فردوسی مشهد بخش هنری قوی داشت و در شعر و نمایشنامه و روزنامه‌نگاری سرآمد بود. وی بابیان فعالیت‌های هنری خود در زمان دانشجویی در دانشگاه فردوسی مشهد اظهار داشت: ما تئاتر دانشگاهی را از همین دانشگاه به‌سوی دانشگاه‌های دیگر فرستادیم. وی ادامه داد: اولین نمایشنامه مذهبی را با "عنوان یک‌بار دیگر ابوذر " در همین دانشگاه بازی کردم.

داریوش ارجمند در سخنان خود تأکید کرد: هنر دانشجویی ناب‌ترین هنری است که می‌تواند اجرا شود زیرا اندیشه‌های نو و حرف‌های تازه در جشنواره‌های دانشجویی است. وی همچنین افزود: دانشگاه فردوسی مشهد پشتوانه‌های ادبیات ایران را در مشهد همچون دکتر یوسفی، اخوان ثالث و غیره را داشت. وی در پایان ضمن ابراز امیدواری از اینکه دانشجویان همواره سوابق علمی دانشگاه را به یاد داشته باشند گفت: من افتخار می‌کنم دانش‌آموخته این دانشگاه هستم.

لازم به ذکر است در این مراسم از داریوش ارجمند و همسر وی فرشته یغمائی به‌عنوان دانش‌آموختگان دانشگاه فردوسی مشهد توسط دکتر کافی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد تقدیر به عمل آمد.

811306

811305

 

 

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه