ثبت نام طرح خوشه بندی شهاب آغاز شد

ارسال شده در تاریخ :

به اطلاع دانشجویان محترم دانشگاه فردوسی مشهد می رساند ثبت نام طرح خوشه بندی شهاب - سال تحصیلی 98-1397 ویژه دانشجویان مستعد مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری حرفه ای و دکتری تخصصی (Ph.D) که دارای شرط سنوات مجاز تحصیلی می باشند از تاریخ 5 خردادماه لغایت 5 تیرماه 1397 فعال می باشد. ثبت نام به صورت الکترونیکی و از طریق پرتال دانشجویی، قسمت فعالیت های آموزشی و گزینه “طرح خوشه بندی شهاب” امکان پذیر است.

لازم به ذکر است دانشجویانی که سال های گذشته در طرح خوشه بندی شهاب ثبت نام نموده اند و پرونده آنها (اعم از عدم پذیرش یا پذیرش و تعیین خوشه) در سامانه موجود است، می بایست حتما برای بروز رسانی مدارک خود در بازه زمانی مذکور اقدام نمایند و پرونده خود را تایید نهایی کنند. موکدا تاکید می شود که حتی در صورت عدم داشتن مدارک جدید، متقاضیان برای سال تحصیلی آینده باید به پرونده خود مراجعه کرده و تایید نهایی را انجام دهند و تنها در این صورت پرونده برای سال تحصیلی آینده در فرایند داوری قرار خواهد گرفت.

تذکر مهم ۱ : تمامی پرونده ها اعم از ثبت نام کنندگان جدید و پرونده های بروز رسانی شده، در سه سطح گروه، دانشکده و دانشگاه مورد داوری قرار خواهد گرفت و با در نظر گرفتن فرایند رقابتی و سهمیه در نظر گرفته شده،نتایج خوشه بندی اعلام خواهد شد.

تذکر مهم ۲: متقاضیان جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان سال تحصیلی 98-1397 (علاوه بر ثبت نام در سامانه ثریا بنیاد ملی نخبگان) و دانشجوی نمونه کشوری (علاوه بر ثبت نام در سامانه دانشجوی نمونه وزارت علوم) می بایست در این طرح ثبت نام کنند.

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه