اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در باره تاریخ برگزاری و نحوه نام نویسی در ششمین آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی (سامفا-سامفای دانشگاهی) سال 1398

ارسال شده در تاریخ :

بدینوسیله به اطلاع می­رساند ششمین دوره نام‌نویسی برای شرکت در آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی (سامفا) از روز سه‌شنبه مورخ 26 آذر398 آغاز و در روز شنبه مورخ 7 دیماه 1398 پایان می‌پذیرد. لازم به تاکید است که نام‌نویسی منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org انجام خواهد پذیرفت.

با توجه به اینکه پرداخت هزینه نام‌نویسی به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است با استفاده از کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال است، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی مذکور و پرداخت مبلغ 1.200.000 ریال (یک میلیون و دویست هزارریال) به عنوان وجه نام‌نویسی اقدام و سپس نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال 12 رقمی) اقدام نمایند.

آزمون سنجش استاندارد مهارتهای زبان فارسی (سامفا – سامفای دانشگاهی) منحصراً در سطح آکادمیک (دانشگاهی) و شامل بخشهای شنیداری، خوانداری، نوشتاری و گفتاری بوده که مهارت داوطلبان در این بخشها سنجیده خواهد شد.

آزمون مذکور در صبح و بعدازظهر پنجشنبه مورخ (3 بهمن ماه سال 1398 شمسی برابر با 23 ژانویه سال 2020 میلادی و 27 جمادی‌الاول سال 1441 قمری) همزمان با حوزه های داخل کشور در حوزه های امتحانی خارج کشور نیز به شرح ذیل برگزار خواهد شد.

 

نام کشور

حوزه امتحانی خارج کشور

عراق

بغداد

عراق

سلیمانیه

عراق

اربیل

لبنان

بیروت

سوریه

دمشق

 98092802

 

 روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه