گردهمایی آیین ورود ویژه دانشجویان نو ورود دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود

ارسال شده در تاریخ :

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه، گردهمایی مجازی دانشجویان ورودی سال 1400 دانشگاه فردوسی مشهد با عنوان "آیین ورود" در کلیه مقاطع تحصیلی با حضور هیئت رئیسه دانشگاه فردوسی مشهد، روسا و معاونان دانشکده‌ها  روز دوشنبه 3 آبان ماه 1400 در تالار رودکی مجتمع کانون های فرهنگی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود.

این مراسم از ساعت9:30  الی 11 صبح به صورت آنلاین از طریق سامانه های مجازی و صفحات اختصاصی دانشگاه در شبکه های اجتماعی دانشگاه برای دانشجویان نوورود به صورت زنده پخش خواهد شد.

شایان ذکر است در آیین ورود نودانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد دکتر محمد کافی رئیس دانشگاه و حجت الاسلام والمسلمین حسینی مطلق رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت و در ادامه در قالب آیتم های متنوع فرهنگی و هنری دانشجویان نوورود با حوزه های علمی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فردوسی مشهد آشنا خواهند شد.

گفتنی است این مراسم به صورت زنده از سامانه مجازی دانشگاه  و صفحات اختصاصی مدیریت فرهنگی و فعالیت های داوطلبانه و باشگاه خبرنگاران دانشگاه و روابط عمومی دانشگاه، در شبکه های اجتماعی که اعلام خواهد شد پخش می شود.

همچنین “نمایشگاه مهر” ویژه  معرفی دستاوردها و توانمندی های تشکل های دانشجویی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از 3 تا 10 آبان ماه  از ساعت 16 تا 19 در محل سالن خیام مجتمع نمایشگاهی نگارستان پردیس دایر می باشد. دانشجویان گرامی می توانند در روزهای یادشده به صورت حضوری از نمایشگاه مهر، برنامه های اختصاصی سالن اجتماعات و سینما مهرو ماه ، عرصه فراغتی هفت سنگ و همچنین نمایشگاه دائمی صنایع دستی بازدید کنند.

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه