گردهمایی معاونان آموزشی و مدیران گروه دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد نشست مشترک معاونان آموزشی دانشکده‎ها و مدیران گروه با مسئولان حوزه معاونت آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد در روز دوشنبه 19 شهریور ماه 1397 در سالن شورای سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد.

در این نشست سیاست‎ها و خط مشی‎های جدید حوزه معاونت تشریح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت که دکتر پیش قدم معاون آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد به تشریح مصوبات اخیر حوزه معاونت آموزشی دانشگاه (بسته ارزیابی و حمایت از فعالیت های آموزشی (آحفا)، انتخاب مدیرگروه، استاد راهنمای تحصیلی، آموزش مشترک ...) پرداخت و تاکید نمود سیاست کلان معاونت آموزشی دانشگاه برقراری تعادل منطقی میان آموزش و پژوهش است.

وی افزود: پایه آموزش، پژوهش و بقای پژوهش در آموزش است و  داشتن نگاه ارگانیک و چند وجهی، اهمیت انتخاب مدیر گروه، افزایش شایستگی‎های آموزشی استادان و توان اشتغال پذیری دانشجویان از موارد  مطرح شده در این نشست می‎باشد.

اعضای حاضر در جلسه ضمن بیان نقطه نظرات ارزنده و سازنده خود، همراهی و همدلی خود را برای تحقق اهداف کلان دانشگاه اظهار داشتند. در ادامه جلسه حوزه‎های مختلف معاونت آموزشی به بیان دیدگاه‎ها و خط مشی‎های خود پرداختند.

لازم به ذکر است در این جلسه مقرر شد بسته آحفا از آغاز مهر امسال مورد استفاده قرار گیرد و مدیران محترم گروه‎ها به شیوه جدید انتخاب شوند.

   

ارسال کننده خبر:  کتابداری

840441

840442

840443

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه