کسب عنوان غرفه نمونه تخصصی توسط دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه و باغبانی

ارسال شده در تاریخ :

درهفدهمین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه مشهد که با حضور مدیران استانی و شهری و مشارکت 300 شرکت داخلی و خارجی؛آغاز به کار کرد ، غرفه تخصصی دانشکده کشاورزی به عنوان “ غرفه نمونه “ شناخته شد و لوح تقدیر این نمایشگاه را دریافت نمود.

این نمایشگاه از 17 تا 21 اردیبهشت به مدت پنج روز برگزارگردید و علاقه مندان می توانستند در مدت برگزاری از ساعت 16 تا 23 برای بازدید به محل نمایشگاه بین المللی مشهد مراجعه کنند.

همچنین در این دوره از نمایشگاه 300 شرکت داخلی و خارجی در قالب 700 غرفه و در مساحت حدودی 3 هکتارشرکت داشتند . ضمن اینکه نمایندگانی از 13 نمایندگی شرکت های خارجی از جمله کشور هلند و آلمان و همچنین شرکت هایی از شهرهای استان خراسان رضوی، محلات، چالوس، قزوین و... حضور داشتند.

هفدهمین دوره از نمایشگاه گل و گیاه مشهد در زمینه های گل شاخ بریده، محوطه سازی و منظرسازی، المان ،احجام و تندیس های گل و با مشارکت شرکت های تخصصی در زمینه باغ بام و دیواره سبز، باغ کودک و گل های آپارتمانی برگزار شد و ، غرفه تخصصی دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد با حضور فعال و ارائه توانمندیهای خود به عنوان غرفه نمونه شناخته شد و لوح تقدیر این نمایشگاه را دریافت نمود.

gol.97_min

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه