پیام دکتر طاهری معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد به مناسبت سال تحصیلی جدید

ارسال شده در تاریخ :

آغاز سال تحصیلی و تورق دگربار صحیفه نورانی دانش را به جامعه فرهیخته دانشگاهی کشور و دانشجویان عزیز به‌ویژه دانشجویان نو ورود دانشگاه پرافتخار فردوسی مشهد، صمیمانه تبریک می‌گویم. همچنین تقارن مطلع مهر با ایام حماسه حسینی و هفته دفاع مقدس را گرامی می‌دارم.

 امید است در سال تحصیلی پیش رو بتوانیم با تلاشی وافر و جهدی بلیغ؛ گام‌های ارزشمند و استواری را دررسیدن به اهداف و آرمان‌های عالیه انقلاب اسلامی و سربلندی میهن عزیزمان برداریم.

 تحصیل علم در جوار بارگاه منور حضرت علی ابن موسی‌الرضا (علیه‌السلام) توفیق بزرگی است. ایمان‌دارم که تلاش و نیروی جوانی شما، به همراه تهذیب نفس و ارتقای توانمندی‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی، می‌تواند آینده‌ای درخشان را برای شما و ایران اسلامی تضمین کند. بی‌شک ایران عزیز با یاری خداوند سبحان و حضور سبز و بانشاط شما آینده‌سازان، بر قله توانایی معنوی و مادی خواهد ایستاد.

دانشگاه فردوسی مشهد به‌عنوان یکی از دانشگاه‌های بزرگ و معتبر کشور، تمامی امکانات و توان خود را در اختیار رشد و بالندگی توانمندی‌های علمی، اجتماعی و فرهنگی شما عزیزان قرار می‌دهد. در این دانشگاه، جمعی از برترین دانشمندان ایران‌زمین، شمارا در مسیر علم‌ورزی، دانش‌اندوزی و معرفت افزایی همراهی می‌کنند. اعتقاد راسخ دارم این فرصت را مغتنم می‌شمارید و از لحظه‌لحظه این دوران بهترین استفاده را می‌کنید.

ما در دانشگاه فردوسی مشهد به میزبانی شما دانشجویان عزیز افتخار می‌کنیم و امیدواریم به لطف خداوند سبحان، تحت توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و با سرلوحه قرار دادن رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب، باهمت خانواده بزرگ دانشگاه با گام‌های استوار و بانشاط، دررسیدن به مدارج عالی علمی و معنوی، در مسیر رونق و شکوفایی چرخه‌های تولید علم و دانش، موفق و سربلند باشید.

دکتر حمیدرضا طاهری معاون فرهنگی-اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه